5 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Eind van de dag helemaal moe. Als je een middagdutje wil geven alles bij elkaar schreeuwen. En om 5.30 direct wakker. Maar volgens mij is het wel een fase mijn dochter heeft het ook gehad. Denk dat het ook wel met de zomer te maken heeft.

2 jaar geleden

Reactie op Marijke1988

Hier hetzelfde. Eind van de dag helemaal moe. Als je een middagdutje wil ge ...
Verwacht jij wel gewoon dat ze moet blijven liggen tot dat het tijd is om er uit te mogen? Is het bij jullie nu weer gewoon terug bij het oude ritme of nog steeds hetzelfde?

2 jaar geleden

Onze dochter is nu 5, was idd uiteindelijk normaal, geen idee hoe lamg dat duurde. En onze zoon word eind okt. 3 jr. Hij heeft het nu. We hebben eerst geprobeerd om te laten liggen en slapen maar dan gilt hij het hele huis bij elkaar en hebben de buren er ook last van en dat houd hij ook 1,5 uur vol. Dus probeer hem met boekje nog stil te houden maar dat is meestal 15 tot 30 min.. ik accepteer en nu maar even en kijk over tijdje weer of ik wat kan veranderen als het zelf niet veranderd.

2 jaar geleden

Ze adviseren wel als het middagdutje weg gaat, je tijdelijk zijn bedtijd vervroegd. Als ze oververmoeid zijn, worden ze ook vroeg wakker. Hier dochter die okt 3 wordt. Geen middag dutje meer maar wel een rust moment in de middag op de bank en bed tijd om 18.30 uur nu. Om die vermoeidheid te voorkomen. Als ze een keer later naar bed gaat is de 2e helft van de nacht gelijk onrustig en vroeg wakker.

2 jaar geleden

Reactie op MamaAng

Ze adviseren wel als het middagdutje weg gaat, je tijdelijk zijn bedtijd ve ...
Het middag dutje doet hij al bijna een half jaar niet meer, dus dat is het niet...