7 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben hier hetzelfde! Hebben van alles geprobeerd, van laten liggen tot slaapjes overdag inkorten, bezoeken aan een osteopaat etc. Zijn nu op het punt beland een slaapcoach te hebben ingeschakeld. Wat de ervaringen zijn kan ik nog niet delen, starten van de week. Succes!

3 jaar geleden

Is jullie kleine ook nog niet uitgeslapen ‘s ochtends als hij wakker wordt? Dit is wat wij erg merken namelijk. Zo sneu!

3 jaar geleden

Reactie op STIJNX

Wij hebben hier hetzelfde! Hebben van alles geprobeerd, van laten liggen to ...
Ben heel benieuwd wat de slaapcoach voor jullie gaat doen! Wij hebben er ook even een gehad waardoor de dagen toen sterk verbeterd zijn. De nachten bleven helaas uit 🤷🏻‍♀️ Voor mijn gevoel hebben we inderdaad alles gedaan om hem langer in bed te houden maar zonder resultaat. Er zijn dagen dat ik kan denken: het komt vanzelf. Maar ook dagen zoals vandaag dat ik denk 🤯 Ik heb wel het idee dat hij uitgeslapen is als hij wakker wordt.. alleen krijgen wij hem niet naar één slaapje waar volgens mij wel uit blijkt met z’n 21 maanden dat hij eigenlijk een dik uur langer zou moeten slapen ‘s nachts 😉

3 jaar geleden

Misschien dat je White noise kan proberen,misschien is hij een lichte slaper en word wakker van omgevings geluiden. Auto deuren die dicht slaan,auto die weg rijd ect.

3 jaar geleden

Reactie op JT2019

Misschien dat je White noise kan proberen,misschien is hij een lichte slape ...
Wij hebben inderdaad een white noise knuffel, maar die blijft niet de hele nacht aanstaan.. Wel de moeite waard om eens te onderzoeken of er iets met geluid is zo vroeg in de straat. (Wonen heel rustig dus dat moet makkelijk uit te vogelen zijn) Zijn kamertje is al heel donker maar ga voor vanavond iedere kier afplakken om te kijken of dat iets doet 😂

3 jaar geleden

Weet niet of jullie zoon veel verkouden is. Onze zoon sliep/slaapt ook niet heel lekker altijd. Maar altijd verkouden max. 2 weken niet. Nu blijkt hij steeds vocht achter zijn trommelvlies te hebben waardoor hij vroeg wakker word. We hebben nog niet onder controle maar weten in ieder geval waar het vandaan komt. Wij hadden ook alles al geprobeerd.

3 jaar geleden

Reactie op Marijke1988

Weet niet of jullie zoon veel verkouden is. Onze zoon sliep/slaapt ook niet ...
Fijn dat jullie achter de oorzaak zijn gekomen! Onze zoon is niet vaak verkouden. Sliep opeens tot 06:00 vanochtend 🤷🏻‍♀️ Hij kan het dus wel