12 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Latislos
Ben ook benieuwd! Hier ook drama elke avond. Slaapt overdag ook maar klein ...
Hier ook een uurtje in de middag
2 jaar geleden
Bij mij is het ook drama. Ik kan met mn werk mn dochter laten uitslapen tot half 10. En dat doet ze ook regelmatig. En gaat regelmatig ook goed op de dag. Want als ze half 10 wakker wordt dan geen middagslaapje. Maar vandaag viel ze om half 5 op de bank in slaap. Toen ze wakker werd een 20 minuutjes later was ze niet blij. Dus toch nog maar naar bed gedaan, daarna pap en komkommer gegeven en ja nu weer vrolijk wakker en druk in bed. Ik ben ook erg zoekend..
2 jaar geleden
Hier slaapt Desje in de namiddag nog steeds van half 2 tot half 4. Hij slaapt 's morgens tot half 9. Ik vermoed dat de eerste tekenen voor het afbouwen van een middagslaap idd het middagdutje of nacht zullen zijn die moeilijker verlopen.
2 jaar geleden
Hoi!
Ook hier hetzelfde verhaal.
Onze dochter gaat 3 dagen na de opvang, daar veranderen we nog niks aan haar middag slaapje.
Als ze thuis is laten we haar middag slaapje weg sinds 2 weken. Dan valt ze ‘s avonds om 20uur meteen in slaap. Slaapt ze overdag dan is het drama tot 22uur.
Als we merken dat ze na de opvang ‘s avonds niet wilt slapen gaan we het bij de opvang ook bespreken.
Succes!
2 jaar geleden
Reactie op mamavanSem23
En hoe gaat het nu? Heb je al iets veranderd? Ik ben ook zoekende 🙈
Op het moment is m’n zoontje erg ziek dus we slapen nu de hele dag.
Ik ben gestopt met het middag slaapje, alleen merk dat ik eind van de middag begin van de avond wel iets moet verzinnen hem bezig te houden, anders valt hij in slaap.
Tussen 19:00-19:30 gaat hij slapen en meestal tot de volgende ochtend 08:00.
Behalve nu dan, nu koorts en buikgriep 😢
2 jaar geleden
Hier is ze er zelf mee gestopt. Sinds ze 2 jaar is wou ze plots op de opvang niet meer slapen. De dagen dat ze thuis was, wou ze dan wel nog slapen in de middag. Dus toen was het drie dagen geen middagdut en voer dagen wel een slaapje van ongeveer twee uur.
Nu de laatste tweetal weken is het ‘s middags thuis ook een heel drama en wil ze niet gaan slapen. Soms wil ze in haar bedje liggen en rusten maar verder niks meer.
2 jaar geleden
Evy slaapt overdag nog steeds en 's nachts ook heel goed. Ik denk dat het per kind verschilt. Evy heeft er echt behoefte aan en zit zichzelf echt in de weg als ze niet slaapt. Dus voorlopig laat ik het zo
2 jaar geleden
Als wij even weg gaan met de auto dobbelt hij vaak in de auto even weg. Al heeft hij maar 5 min geslapen i de auto, red hij het toch tot savonds