5 Reacties
4 jaar geleden
Hier ongeveer de helft van de tijd. 's nachts ben ik ook nog op zoek naar een oplossing, overdag heeft die elke 3 uur een schone luier nodig, dus de nacht redden we echt niet.
Sluiten ze wel aan bij de beentjes? Als ik m niet goed heb aangetrokken of niet strak genoeg heb gedaan, dan lekt die ook daar.
4 jaar geleden
Ja hij sluit goed aan wij hebben met een extra rand in de over broekjes zegmaar. Wij doen 2 extra inleggers erin snachts. Dit gaat tot nu toe altijd goed!
4 jaar geleden
Wij gebruiken overbroekjes met inleggers die we erin klikken. Bij de oudste gebruikten we het 2-delige systeem (bamboozles) maar dat was zo’n dik pak! Blij dat we overgestapt zijn!
Als de kledij of de body knelt heb ik uitzonderlijk eens lekken.
Handige link: https://kleinspook.be/de-luier-lekt
4 jaar geleden
Reactie op tinedb
Wij gebruiken overbroekjes met inleggers die we erin klikken. Bij de oudste ...
Wij hebben ook die 2 delige herbruikbare met overbroekjes, maar ze is nu bijna 7 maanden en het blijft zo onhandig dik dus we hebben ze nog niet gebruikt... ze zit flink rechtop maar met de herbruikbare aan valt ze zo om... veel spijt van de keuze dus. We hebben er heel veel met alle overbroekjes en inleggers.. Dus hopelijk kunnen we ze binnen paar maand toch gebruiken
4 jaar geleden
Reactie op Parel1991
Wij hebben ook die 2 delige herbruikbare met overbroekjes, maar ze is nu bi ...
Ooh wij hebben daar nu geen last van. Maar ze kon nog niet zelf zitten. Wij hebben de luiers 2e hands gekocht. En gisteren zag ik dat overbroekjes slecht waren qua elastiek dus nieuwe gekocht. Maar dit gaat veel beter. Wij hebben little lamb met inlegger Erin die vast zit