34 Reacties

4 jaar geleden

Zo heb ik onze dame vanavond ook op bed gelegd.

4 jaar geleden

Romper met korte mouwen en slaapzak

4 jaar geleden

Hier alleen in een rompertje. Ze heeft het normaal ook al snel warm.

4 jaar geleden

Luier en het dunste gedeelte zonder mouwen van de puckababy 4 seizoenen slaapzak gisteren ook gedaan en zelfs toen was ze nog warm

4 jaar geleden

Bij ons ook, romper korte mouw en slaapzak mouwloos.

4 jaar geleden

Romper met korte mouwen. Geen slaapzak vannacht, maar mijn zoontje heeft het altijd snel warm

4 jaar geleden

Hier een korte pyjama en geen slaapzak. Daar zweet ze te erg in ook al lig ze erin met een romper en een dunne slaapzak

4 jaar geleden

Hier ook korte mouwen romper en slaapzak zonder mouwen. Al vind ik de slaapzak nog best dik maar zonder slaapzak rolt ze te snel door de hele bed

4 jaar geleden

Gister met een korte mouwen romper in een Hema zomer slaapzak. Vandaag alleen met zijn luier aan in de slaapzak, hij vond het anders echt te warm. Wij hebben ook de Meyco 4 seizoenen slaapzakken, maar die zijn echt veel te warm

4 jaar geleden

Hier ook een rompertje met korte mouwen en slaapzak zonder mouwen.. Als ik hem geen slaapzak aan doe zwerft die door het hele bed 😅

4 jaar geleden

Een dunne Nijntje pyjama met lange mouwen, romper zonder mouwen en in een Puckababy slaapzak zonder mouwen

4 jaar geleden

Een katoenen romper met korte mouwen en een zomerslaapzak van bamboe (Hema) zonder mouwen. Ik heb haar vooraf wel afgekoeld door haar nek en ledematen met een vochtig washandje te deppen (water was kamertemperatuur).

4 jaar geleden

Overdag alleen een luier en snachts een rompertje zonder mouw als het onder de 27 graden is anders ook alleen een luier

4 jaar geleden

We laten hem slapen in een zomerslaapzak en enkel in zijn pamper. Ik moet wel de slaapzak gebruiken anders durft hij zijn benen tussen de tralies te steken☺️

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanJoepEnTim

Hier ook een rompertje met korte mouwen en slaapzak zonder mouwen.. Als ik ...
Mijn zoontje doet dat ook met slaapzak dus maakt voor hem niet uit 😂

VRIEND

4 jaar geleden

Hier een romper met korte of zonder mouwen en een dunne katoenen slaapzak van prenatal, en een lakentje, hij slaapt niet als ik hem niet instop 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Hier enkel pamper 🙈🙈 ze zweet namelijkheel snel en tis echt warmin de kamer 😓😓

4 jaar geleden

Hier een romper zonder mouw en een dunne slaapzak zonder mouw van puckababy

4 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt in een Rompertje Onder een lakentje...normaal slaapzakje maar mijn kereltje werd steeds wakker.... nu maar zo proberen

4 jaar geleden

Hier vanavond (ook 27 graden in zijn kamer) een luier en een zomer slaapzak zonder mouwen