13 Reacties
4 jaar geleden
Rietjesbeker is ook handig en goed. Ik had die van Nijntje dat ze ook zelf kan vasthouden met handvaten aantal maanden geleden, maar ben toen ook al begonnen met een normale beker om te leren (wel dat ik de beker vasthield ;-)). 360 Graden beker ook al tijdje in gebruik. Nu heb ik de grotere beker van Nijntje met een rietje zonder handvaten en de normale beker.
4 jaar geleden
Ik heb de 360 graden beker van munchin. Vind ze heel fijn. Hij kan er goed uit drinken en heb altijd in zn buurt dat hij hm zelf kan pakken om te drinken. Geen gekoei
4 jaar geleden
Hier gebruiken we een gewone beker. 360° beker snapt ze niet helemaal. Soms is dat wel een “gevecht” want ze wilt vaak de beker zelf vasthouden en dan lukt nog niet altijd zo heel goed.
4 jaar geleden
Ik heb een 360 graden beker en heb 'm gewoon aangeboden en was absoluut geen probleem. Wisselen af: dan eens flesje, dan eens beker en maakt er eigenlijk weinig onderscheid in!
4 jaar geleden
Wij gebruiken de munchkin miracle 360 drinkbeker. Toevallig krijgt ze die ook op de kinderopvang.
4 jaar geleden
Wij hebben ook een 360 graden beker, maar ons zoontje verslikt zich regelmatig nog en na het drinken moet hij wel droge kleren aan hahah. Doen dit echt al een tijdje maar verbetering zit er nog niet in hahah.
Laat hem elke dag ook even uit mijn glas of beker drinken vind hij super leuk, vooral erin blazen en bubbels maken.
Verder drinken we hier gewoon nog lekker uit de fles. Tot het andere wat beter gaat denk ik😂