13 Reacties

4 jaar geleden

Mevrouw hier wil niets anders dan een normale beker🙈 alle bekers gehad maar ze weigert gewoon. Ze zeggen dat ze vanaf deze leeftijd ook het beste uit normale bekers kunnen leren drinken ivm ontwikkeling van het gebit.

4 jaar geleden

Reactie op Jvis

Mevrouw hier wil niets anders dan een normale beker🙈 alle bekers gehad maa ...
Ik heb het wel eens geprobeerd hoor en wil op zich, maar ze wil hem steeds zelf pakken en dan gaat natuurlijk alles over haar en de vloer 😁😁

4 jaar geleden

Reactie op MOM-

Ik heb het wel eens geprobeerd hoor en wil op zich, maar ze wil hem steeds ...
Haha klopt. Het lijkt mij ook wel makkelijk als ze uit een andere beker zou drinken maar helaas. Ik heb ook die 360 beker maar die snapt ze dus niet 🤪

4 jaar geleden

Uit een fles hoor. Beker komt later wel 😅

4 jaar geleden

Rietjesbeker is ook handig en goed. Ik had die van Nijntje dat ze ook zelf kan vasthouden met handvaten aantal maanden geleden, maar ben toen ook al begonnen met een normale beker om te leren (wel dat ik de beker vasthield ;-)). 360 Graden beker ook al tijdje in gebruik. Nu heb ik de grotere beker van Nijntje met een rietje zonder handvaten en de normale beker.

4 jaar geleden

Ik heb de 360 graden beker van munchin. Vind ze heel fijn. Hij kan er goed uit drinken en heb altijd in zn buurt dat hij hm zelf kan pakken om te drinken. Geen gekoei

4 jaar geleden

Hier gebruiken we een gewone beker. 360° beker snapt ze niet helemaal. Soms is dat wel een “gevecht” want ze wilt vaak de beker zelf vasthouden en dan lukt nog niet altijd zo heel goed.

4 jaar geleden

Ik heb een 360 graden beker en heb 'm gewoon aangeboden en was absoluut geen probleem. Wisselen af: dan eens flesje, dan eens beker en maakt er eigenlijk weinig onderscheid in!

4 jaar geleden

Hier drinkt mijn zoontje gewoon uit een gewone beker, af en toe nog wat knoeien, maar hij kan het al wel. Vaak kunnen baby's meer dan we denken

4 jaar geleden

Wij gebruiken de 360 beker van Dr. Brown's. Daaruit drinkt onze kleine heel goed

4 jaar geleden

Wij gebruiken de munchkin miracle 360 drinkbeker. Toevallig krijgt ze die ook op de kinderopvang.

4 jaar geleden

Hier al vanaf 6maand een rietjesbeker en 360° beker dat ze gebruikt. (weigert wel de fles) ze kan ook hele dag door water drinken want het beker ligt in haar buurt constant 😁

4 jaar geleden

Wij hebben ook een 360 graden beker, maar ons zoontje verslikt zich regelmatig nog en na het drinken moet hij wel droge kleren aan hahah. Doen dit echt al een tijdje maar verbetering zit er nog niet in hahah. Laat hem elke dag ook even uit mijn glas of beker drinken vind hij super leuk, vooral erin blazen en bubbels maken. Verder drinken we hier gewoon nog lekker uit de fles. Tot het andere wat beter gaat denk ik😂