14 Reacties

3 jaar geleden

Allee baby 😂 een baby is het nu niet meer ik bedoel dreumes haha 🙈

3 jaar geleden

Hier speelt ons zoontje van 14 maanden met al het speelgoed van zijn broer van 4,5 😂🙈 autootjes, speelzand, klei. Wel heeft hij nu het keukentje waar de oudste niet meer mee speelt en dat vind hij echt geweldig. Boekjes, diertjes en en bouwen met de toren vind hij ook leuk, en puzzelen vanaf 1 jaar proberen wij nu.

3 jaar geleden

Ben ik ook benieuwd naar. Hoe leren jullie kindjes het beste woordjes?

3 jaar geleden

Hier boekjes. Begonnen met plaatjesboeken van Nijntje en dat langzaam uitgebreid met moeilijkere boekjes. Alles benoemen, ook in huis. Ze gaat alleen staan om een boekje te pakken 😁 verder de NIC baan op de kop getikt met poppetjes, kan ze nu ook zelf. Vormenstoof, piano/muziekinstrumenten, duplo, houten trein, kartonnen doos en liedjes zingen samen

3 jaar geleden

Reactie op Cynthia8919

Hier boekjes. Begonnen met plaatjesboeken van Nijntje en dat langzaam uitge ...
Wat is een NIC baan?

3 jaar geleden

Hier speelt ze met blokken. Ook met duplo en boekjes “lezen” vindt ze geweldig. Blokkendoos waar ze vormblokjes in moet doen kiekeboe en pakkertje kan ze uren doen

3 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Wat is een NIC baan?
Een soort knikkerbaan maar dan met figuurtjes. Het merk is NIC. https://www.bol.com/nl/p/nic-knikkerbaan-multitrack-45-cm-blank-hout/9200000127726438?referrer=socialshare_pdp_androidapp Peperduur maar voor een prikkie op mp gevonden. Vind ze geweldig

3 jaar geleden

Reactie op Cynthia8919

Een soort knikkerbaan maar dan met figuurtjes. Het merk is NIC. https://www ...
Omai inderdaad is heel duur 😅😅🙈

3 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Omai inderdaad is heel duur 😅😅🙈
Bij de Lidl zag ik online een die veel goedkoper was

3 jaar geleden

Onze kleine man van 14 maanden is eigenlijk nog steeds van het gooien met alles, of in zijn mond stoppen? 🤔 Hij vind de ballenbak heel leuk en loopt de hele dag rond maar praten ho maar 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Karlijn3

Onze kleine man van 14 maanden is eigenlijk nog steeds van het gooien met a ...
Het zelfde zoontje bijna 14 maanden🙈

3 jaar geleden

Reactie op Karlijn3

Hier wilt ze ook niet praten 😭😭 en merk precies ook als ik haar iets wil leren zoals puzzelen ofs ze het precies niet wilt. Ze vind dat zo niet interessant... En dat is echt met alles dan als ik haar wil aanleren pakt ze haar pop of knuffel en stapt ze weg, 😭😂

3 jaar geleden

Reactie op Karlijn3

Maar wat ze dan wel graag doet is opruimen 😅 de blokjes terug in de kar.. Blokkendoos voor de vormpjes ook terug bij elkaar 🙈 boekjes terug in de kast. Dat doet ze dan wel graag haha 😂

3 jaar geleden

Hier zijn de blokken ook een favoriet. Verder heel leuk haar wobbel, loop fietsje en een pop. Van oma kreeg ze Nijntje verstoppertje, wat een succes! Verstop nijntje, om de 10 tellen roept ze iets. Onze meid 14 maanden zegt dan ohhh luistert en gaat zoeken zo lief