63 Reacties

3 jaar geleden

Hier zweren we bij bepanthen en inderdaad meteen verschonen. En voor de nacht een extra dikke laag er op en Pampers baby dry luier

3 jaar geleden

Reactie op JaquelineJansen

Wat vervelend hè, die uitslag?! Onze zoon had dit laatst ook. Tot bloedens ...
Badedas dat is nog eens een goede! Thanks

3 jaar geleden

Hier zei de arts destijds zo min mogelijk pamper aandoen en zoveel mogelijk laten luchten en wassen met dermalibour zeker geen natte doekjes! 😁

3 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Hier zei de arts destijds zo min mogelijk pamper aandoen en zoveel mogelijk ...
Thankss we zijn inmiddels gestart met het potje. 1e week met succes behaald. Ze vind het leuk, dit zou de oplossing zijn!

3 jaar geleden

Goed drogen, vaak luier wisselen. En zinkzalf van dr swaab.

3 jaar geleden

Thankss we zijn inmiddels gestart met het potje. 1e week met succes behaald ...
Oh wauw super!! Hoe zijn jullie ermee begonnen? Wil dit ook zo graag 🤩🤩 hier ging de kaka heel vlot op het potje maar sinds ik terug ben gaan werken lukt dat niet meer en doet ze elke keer in de pamper 😞😞😭

3 jaar geleden

Ahh wat jammer, hoe lang waren jullie bezig? Zet je het wel door? We zijn een week geleden gestart. Iedere dag 10min na het eten op het potje. Ene keer doet ze wel iets andere keer niet. Vooral er een leuk iets van maken werkt hier goed. Het is geen must maar als het lukt zou het fijn zijn!

3 jaar geleden

Ahh wat jammer, hoe lang waren jullie bezig? Zet je het wel door? We zijn e ...
Ja al van haar 10maand ongeveer en dat ging heel vlot en dan ineens omdat ze niet meer met mij was doet ze het niet meer, 😞 en begint ze te huilen als ik haar erop zet..

3 jaar geleden

Reactie op Tatjana_x

Ja al van haar 10maand ongeveer en dat ging heel vlot en dan ineens omdat z ...
Misschien heel even laten voor wat het is en weer opnieuw starten? Bij ons gaat de opvang ook nog niet echt mee. Als ik 2 weken verder ben en het gaat goed wil ik het nogmaals vragen

3 jaar geleden

Ik gebruik waterwipes en Mustela en heb gemerkt dat de billetjes goed drogen voor je luierzalf of zinkzalf smeert, echt helpt!!!

3 jaar geleden

Weleda billencreme werkt bij ons beter dan sudocreme

3 jaar geleden

Sudocreme en als het echt open is helpt maïzena, verder echt uitzitten helaas :(

3 jaar geleden

Billenlotion calendula van weleda baby vinden wij heel fijn. Kalmeert huidje heel goed. Verder denk ik dat je al super goed bezig bent. Die kiezen zijn ook rot!!

3 jaar geleden

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik zweer bij het merk ‘oh lief’ te koop bij Etos of online. Allemaal natuurlijk obv bijenwas. Het is duur maar bij rode billen voor t slapen gaan dik insmeren met het groene potje en volgende ochtend opgelost. Je doet er ook erg lang mee. Daarnaast hebben wij wasbare luiers:)

3 jaar geleden

Reactie op annepauliendrenthgm

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik zweer bij het merk ‘oh lief’ te k ...
Dankje die had ik nog niet gehoord. Onthoud hem even. We zijn inmiddels met het potje gestart, hoop dat we na het paasweekend uit de luiers zijn!

3 jaar geleden

Hier calendula zalf en bepanthen, sudo smeren is opzich niet zo goed omdat je dan alles dichtsmeerd. Ik merk op mijn werk (kdv) dat sudo niets uithaald de andere twee producten wel :) maar mischien is het per kindje verschillend.

3 jaar geleden

Btw Maïzena kan ontstekingen teweegbrengen. Het gaat namelijk broeien in de luier.

3 jaar geleden

EHBO Nano zilverspray!

3 jaar geleden

Reactie op Natascha-

EHBO Nano zilverspray!
Meteen even opgezocht. Had er nooit van gehoord maar als je de beschrijving leest moet iedereen dit in zn badkamer kastje hebben staan😃 Thankss

3 jaar geleden

Meteen even opgezocht. Had er nooit van gehoord maar als je de beschrijving ...
Inderdaad, voor zoveel dingen goed om in huis te hebben. Hopelijk werkt het bij uw kindje ook! Succes