88 Reacties

5 jaar geleden

Hoi ik ben Anita en samen met mijn partner Marvin verwachten we begin oktober ons éérste kindje. Het is een dochter.

5 jaar geleden

Hi, ik ben Iris, 28 en verwacht ons eerste kindje eind oktober. Heb wel moe ...
Ik herken het niet, want het was en wordt bij ons een verrassing. Ik denk dat je echt niet de enige bent hoor! Goed dat je hulp hebt gezocht!

5 jaar geleden

Hi allemaal. Ik ben Corien en ik ben 26 jaar. Mijn vriend heet Bart en is 30 jaar. We wonen tijdelijk voor 3 jaren op Curaçao en gaan daarna weer terug naar Nederland. 4 juni a.s. Zit het eerste jaar op Curaçao er voor ons er alweer op. We verwachten 20 oktober ons eerste kindje en het wordt een meisje! We zijn dolblij met de zwangerschap en het voelt goed!

5 jaar geleden

Hoi, Ik ben Marina (32j), ben getrouwd met Mark en hebben al een zoontje van 3 en ben op 26 december uitgerekend van een meisje!

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Lydia en ben 30 jaar en in verwachting van ons 2e kindje😊 Mijn man is 39 jaar en we zijn bijna 5 jaar getrouwd. We hebben al een zoontje van 8 maanden oud nu en ik ben nu 17 weken zwanger🥰 De 1ste zwangerschap wilde niet snel lukken en het heeft ons 2 jaar geduurd voordat het eindelijk lukte. We hadden daarvoor allerlei testen gedaan en ik heb nog een kijk operatie gehad in mn baarmoeder om te zien of alles in orde was. Alles was in orde, bij mn man was ook alles in orde, maar het wilde maar niet lukken. Er werd ons na de operatie aangeraden om het te proberen met inseminatie en vervolgens IVF als de inseminatie niet wilde lukken. We hadden besloten om het nog even af te wachten omdat we in die tijd op vakantie gingen naar Chili en we overwogen te beginnen met inseminatie als het na de vakantie nog niet zou lukken. We kwamen terug van vakantie en voila! We waren in verwachting van ons zoontje! Alles was heel goed gegaan en goed verlopen en we zijn nu nog altijd dolgelukkig met ons zoontje. We wilden dit jaar ook aan ons 2e kindje beginnen, maar hadden een beetje eind dit jaar in gedachten. Uiteindelijk raakte ik onverwachts sneller in verwachting van ons 2e kindje dan verwacht en binnenkort weten we het geslacht! Heel spannend allemaal en we zijn dolgelukkig en kunnen niet wachten tot we ons 2e wondertje in ons armen kunnen sluiten😍

5 jaar geleden

Hii allemaal, Ik ben Marley ben 24 jaar, mijn vriend is ook 24 jaar we zijn in verwachting van ons eerste kindje (jongetje) die in oktober verwacht word!

5 jaar geleden

Hi, ik ben Manon, 27 jaar en aankomende zomer een jaar getrouwd met mijn man. We zijn inmiddels al meer dan tien jaar samen en verwachten in oktober een meisje 🎀.

5 jaar geleden

Hi, ik ben Iris, 28 en verwacht ons eerste kindje eind oktober. Heb wel moe ...
Wij voorspelden een meisje en dat is het ook, maar ik zou er ook echt moeite mee gehad hebben als het een jongen was. Niet minder blij, maar ik wilde zo graag een meisje. Dus het is helemaal niet gek, hoor!

5 jaar geleden

Aloa! Ik ben Sasha, 21 jaar en woon samen met mijn vriend. We zijn voor de 2e keer zwanger waarvan dit ons eerste kindje wordt❤️

5 jaar geleden

Hallo! Ik ben Lieselot (26), mijn partner is Kevin! Wij hebben lang geprobeerd om zwanger te graken en dan met extra hormonen is het eindelijk gelukt! :) Ik ben nu 18 weken zwanger van een jongentje! Uitgerekend op 26 oktober!

5 jaar geleden

Hoi hoi! Ik ben Nynke en 29 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend Peter (39 jaar), we zijn bijna 2 jaar samen. Hij heeft al twee kinderen uit een vorig huwelijk (12 en 7 jaar oud), ik ben dus ook een bonusmama! :) samen verwachten wij ons eerste kindje / broertje in oktober. Momenteel ben ik 18 weken zwanger.

5 jaar geleden

Reactie op LieselotDM

Hallo! Ik ben Lieselot (26), mijn partner is Kevin! Wij hebben lang geprob ...
Hihi we zijn op dezelfde datum uitgerekend & krijgen ook een jongetje! ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Sunshine

Ik ben 1.68 en ben vrijdag 21 weken, ik ben 4.5 kilo aangekomen.. weet niet ...
Je zou bij 20 weken ongeveer op 5 zitten dus is best mooi!

5 jaar geleden

Hoi ladies. Ik ben Larissa, 31 jaar en zwanger van de 1e :) we zijn op 11 oktober uitgerekend, dus nu mooi op de helft.. Groetjes

5 jaar geleden

Hi! Ik ben Rochelle, 24 jaar oud en 14 oktober uitgerend van onze kleine man.💙 Verder is dit het 1e kindje voor mijn vriend en mij😊

5 jaar geleden

Hi, Ik ben Veronique, 26 jaar. Ik ben al 7 jaar samen met mijn vriend, sinds 2 jaar wonen we samen in ons eigen huis. We komen van België. In oktober verwachten bij ons 1e kindje, dan zijn we ook 8 jaar samen ❤️ Vandaag ben ik 19 weken zwanger. Ik kijk uit naar volgende week, dan heb ik mijn 20weken echo 🙏❤️

5 jaar geleden

Hoi, Ik ben Patricia, 32 jaar. Al 15 jaar samen met mijn partner en net 1 jaar getrouwd. We zijn in verwachting van ons 3e wondertje. Een echt cadeautje omdat onze zoon en dochter beide via het ziekenhuis mochten komen en deze kleine als een verrassing zonder hulp. 1 oktober verwachten we de kleine man, grote broer en zus kunnen niet wachten en vinden het heerlijk tegen de grote buik van mama te kletsen en hun broertje te voelen ♡

5 jaar geleden

Reactie op Patrouska

Hoi, Ik ben Patricia, 32 jaar. Al 15 jaar samen met mijn partner en net 1 ...
Heerlijk! Wat mooi dat dit wondertje zonder hulp mag komen 😊 is een fijn gevoel lijkt me..

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Marijke. Ben zwanger van ons 2e kindje. We hebben dochter van 2 jr en 4mnd. Morgen hebben we de 20 wk echo. Met 16 wk. Een echo gehad en we krijgen nu een jongentje. Erg spannend en beleef het heel anders dan de 1e.

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik heb mij vandaag net aangemeld. Maar ik dacht ik stel mij ook even netjes voor. Mijn naam is Mirjan, ben 38 jaar, bijna 6 jaar getrouwd, en 10 jaar samen. Ik ben zwanger van ons 4e kindje, een meisje. Ik ben nu 19 weken en 6 dagen zwanger. Ik heb mijn 20 weken echo al gehad en zag er goed uit!