5 Reacties

4 jaar geleden

Zelfde probleem hier alleen dan met ons zoontje slaapt in ene heel slecht 😖

4 jaar geleden

Ik denk dat we een beetje pech hebben met oktober baby's, omdat wintertijd samenvalt met de slaapregressie van 12 maanden🤣 Hier een onrustige lichte slaper ineens. Ook met dutjes.

4 jaar geleden

Hier slaapt zz wel nog op de kamer. En we staan rond 8/9u op. Met de tijdwisseling was ze er ook ineens om 6u30, ik heb haar fles gegeven en terug in bed gelegd en zelf ook verder gaan slapen en geen aandacht aangegeven. Uiteindelikk heeft ze tot 9u geslapen 🙈 ( ze gaat ook slapen om 21u & doet 1 middagdutje van 1 a 2u)

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 1 jaar en 2 weken slaapt al sins hij 4 maanden was in mijn bed eigen kamer slaapt hij max 20 min en word iedere keer wakker.. ik kan het hem wel aanleren alleen ben ik lichamelijk erg moe en kan ik het niet volhouden. Mja de wintertijden doet me wel goed een beetje hij word wel af en toe huilend wakker wegens de komende kiezen 🦷 het is best zwaar zwaarder dan normaale tandjes pff. Maar hij is al sins het begin een slechte slaper geweest nu paar dagen gaat het de goede kant op ookal word die wel vaak wakker in de nacht maar dan niet kant en klaar want kant en klaar wakker word hij rond 7 uur s’ochtents hij slaapt ook rond 7 uur avond👍🏻

4 jaar geleden

Oh mijn zoon is na het verzetten van de tijd ook standaard om 05:30 wakker 😩 Hij is nu ook 1 jaar! Het zijn lange dagen zo 😉