5 Reacties

2 jaar geleden

Hoi hoi.. Hoelang zijn jullie bezig dat hij alles op de wc doet? Wij zijn zelf zeker 5 maanden verder en onze dochter doet ook alles op wc maar ze is nog wel eens te laat en dan zitten er enkele druppels in. Ik denk dat dat er nog bij hoort. Inderdaad veel wassen. :s Maar je hebt ook onderbroekjes wat ze hier oefenbroekjes noemen. Daar blijft de plas wat in liggen zonder dat de broek doorweekt is. en is dus onaangenamer dan meteen een schone broek. Groetjes

2 jaar geleden

Dacht even dat ik de enige ben. We zijn inmiddels 3 maanden verser het ging goed totdat we begonnen met de peuterspeelzaal…. Nu gaat alles achteruit en plast/poept hij gewoon alles onder… ben genoodzaakt om telkens een luierbroek om te doen… Bij ons is het nooit goed gegaan dat hij het zelf aangeeft ik zet hem erop en dan doet hij het in de wc…

2 jaar geleden

Paar maanden geleden begonnen. Ging goed tot op een dag het haar niks meer interesseerde en gewoon naast mij in dr broek plaste iedere keer. Ik was er zo klaar mee. Dus luier weer aangedaan. Nu begint ze steeds zelf aan te geven dat ze geen luier aan wil en dan gaat het super goed op de wc. Het 'dwingende' dat ze moest dat werkte erg averechts met haar.

2 jaar geleden

Sinds zaterdag geen luier meer om. Dit gaat zeer goed. Heel af en toe een ongelukje. Vandaag in de winkel zei ze uit zichzelf dat ze moest plassen. Helaas durft ze nog niet op het potje te poepen, met als gevolg alles onder de poep. Ik denk dat ik nu door heb, wanneer ze moet poepen. Hopelijk gaat ze dit morgen op het potje doen. Wij hebben een Buma aftelkalender gekocht. Ze mag dan een hokje open maken en daar zit een voorlees, kleur of spelletjesboek in. Dit stimuleert haar om op het potje te gaan en het boekje dan ze dan de keer erna lezen.

één jaar geleden

Hoe gaat het ondertussen bij jullie? Mijn zoontje wil met momenten zelf op de pot, maar doet dan niks...van de week luier uitgelaten maar geeft er niks om als hij in z'n broek plast of poept en gaat gewoon verder met wat ie aan doen was...dus maar weer luier aangedaan! Jullie nog tips?