8 Reacties
één jaar geleden
Om heel eerlijk te zijn maling hebben aan die andere ouders.
Ik kies hier helemaal nu ik zwanger ben ervoor waar ik wel of geen strijd van maak.
één jaar geleden
Ja precies zo denk ik ook maar ben wel benieuwd van meningen van anderen
één jaar geleden
Reactie op Proud mother of 3
Bij ons is de regel: sommige dingen zijn geen discussie.
Ja daar denk ik ook zo over. Sommige dingen (zoals een jas aandoen buiten als het koud is) zijn niet voor discussie vatbaar.
Dus driftbui of niet, die jas gaat aan en blijft aan tot we thuis zijn en binnen zijn.
één jaar geleden
Denk vooral goed na. Nu is het een driftbui voor "maar een jas". En daar geef je nu aan toe.
Maar later komen daar alleen maar andere driftbuien bij (alleen maar frietjes en cola willen, niet willen gaan slapen, enkel in jullie bed slapen, niet naar school toe willen). Wat ga je dan doen?
één jaar geleden
Dat zien we dan wel weer is nu niet aan de orde iedereen voed zijn /haar kind op een manier wat zij denken wat goed is dat is ook het juiste en dat respecteer ik
één jaar geleden
Ik merk dat je steeds meer kunt uitleggen op deze leeftijd. Ik zou haar vertellen dat de jas aangaat, anders wordt ze ziek. En kan ze bijv niet meer naar peuterspeelzaal of ergens anders heen. Dat ze boos mag zijn, maar naar mama moet luisteren. Ik merk dat bepaalde ‘strijden’ dan redelijk snel over gaan of minder terug komen.