Mijn zoontje van 16 maanden valt moeilijk in slaapt soms ben ik wel uren bezig om hem aan slaap te krijgen want zelf in slaap vallen lukt al helemaal niet. Ppff het is erg vermoeiend en vooral als je even tijd voor je zelf wilt maken en als de kleine dan niet gauw gaat slapen raak je gefrustreerd. Oke ik begrijp dat kinderen alles voelen maar als je uren bezig bent en hij niet in slaapvalt terwel hij aangeeft dat die wilt slapen.. en jij al een tijdje bezig bent waarvan je lichaamelijke klachten krijg raak je wel gefrustreerd van. Daarom help aub want k weet niet meer wat in moet doen! Ik voel me er erg slecht bij dit is al een tijdje zo en k weet niet of het over gaat.. want doorslapen in de nacht gebeurt ook nog niet plus na dat die in slaap is gevallen en hij op bed word gelegd word hij weer gauw wakker het is echt erg vermoeiend voor mij laat ik hem snavonds ook slapen word die om de 20 min weer wkkr telkens tot een uur of 11 savonds en dan lig ik bij hem naast zijn bedje slaapt hij weer niet in zijn bed hij moet perse naast mij liggen oke prima en dan word hij weer snachts 3 uur kant en klaar wkkr en dan krijg ik hem weer moeilijk jn slaap is het al inmiddels half 7 ochtend😰😰 en dit is nu al een lange tijd zo ggd huisarts contact geweest niemand weet wrm ik maak me toch wel erg zorgen weet niet wrm maar ik voel alsof hij toch iets heeft weet niet wat niemand die mij er mee helpt ook😢😭 als ik zeg dat die weer snachts niet heeft geslapen dan ben ik aan het zeuren en aan het klagen over mij zoontje krijg je zulke dingen te horen terwel k hulp vraag. Ik weet het gewoon niet meer ben zo moeeeeeii en uitgeput ik doe alles in me eentje😭😭