3 Reacties

3 jaar geleden

Geen tips hier een dochter van bijna 2 waar het ook vaak een strijd is maar wel andere dingen wilt … heb van alles geprobeerd van laten gaan tot op schoot zetten en zelf geven en dat laatste lijkt goed te gaan ze probeert vooral uit en dat js heel frustrerend aangezien ze wel trek heeft …

3 jaar geleden

Hier doet ons zoontje ook moeilijk met avond eten. Ik laat het hoe het is, ze komen niks te kort en als je er een ding van maakt word het een ding. Ze gaan vanzelf weer eten. Heb dit precies met de oudste ook gehad en hij at vanzelf weer ❤❤

3 jaar geleden

Herkenbaar. Mijn zoontje wil ook s'avonds geen eten meer wat hij voorheen zo graag op at..ben blij met de herkenning. Ik laat het ook maar. Hij eet overdag goed fruit en snack groente (als komkommer/wortel enz.) Mijn zoontje lust wel graag een smoothie. Dus wat ik nu doe is daar wat groente als Spinazie in verwerken. Dat drinkt hij wel op. Krijgt hij toch wat groente binnen. Avocado, wortel (kook ik eerst) en rode bieten verwerk ik er wel eens in. Maar ik ga niet avondeten opdringen, zodat het averechts werkt. En soms wil hij pap eten. Ik kook dan Havermout in wat melk, beetje kaneel en appel erdoor. Ik denk maar zo, dan zit er in ieder geval iets in de maag voor slapen gaan. 😅