Hi,
Ik hoop dat iemand mij hier advies of tips kan geven..
Mijn zoontje sliep door sinds hij 3 weken was. Ik legde hem in zijn eigen bedje vanaf 4 maanden en hij sliep binnen enkele minuten. Op een uitzondering na werd hij 'snachts een keer wakker, soms was een knuffel al voldoende of een flesje en hij sliep gelijk weer door..
Nu het volgende, sinds 2 weken wil hij absoluut niet in zijn eigen bed slapen, zodra ik hem erin leg krijst hij alles bij elkaar. Laten huilen heeft geen zin want na 2 uur houd hij nog niet op. Wat ik nu dus doe is hem bij me pakken (valt gelijk in slaap)en vervolgens na een half uur slaap leg ik hem in zijn eigen bed. Dit gaat goed maar dan wordt hij rond 1 of 2 uur weer wakker en merkt dan dat ik er niet ben. Gevolg... Krijst alles weer bij elkaar.
Nu slaapt hij dus al enkele dagen 'snachts bij ons in bed maar ik wil dit eigenlijk echt voorkomen. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen of veranderen?
Hij heeft een vast slaapritueel, vaste tijd naar bed, tandjes zijn allemaal al door. Plotseling verlatingsangst? Zijn er meer moeders die dit meemaken? Na maandenlang goed doorslapen en zelf in slaap vallen?
Ik hoor het graag!