14 Reacties

2 jaar geleden

Knap hoor!! At is echt heel vroeg volgens mij. Doet mijn zoontje van 19 maanden nog niet. Zegt al wel veel woordjes en kan zijn oren, ogen, neus en mond ,handjes, voetjes en tenen aanwijzen en benoemen. Vond ik ook al heel knap :)

2 jaar geleden

Heel knap! Ik ben net begonnen met kleuren laten herkennen. En als hij ergens "die" tegen zegt dan herhaal ik het voorwerp net zo lang totdat hij het ook zegt. Daardoor heeft hij al een hele vocabulaire tot zijn beschikking en merk ik dat ik echt al met hem kan communiceren 💪🏻

2 jaar geleden

Reactie op Mama-1986

Knap hoor!! At is echt heel vroeg volgens mij. Doet mijn zoontje van 19 ma ...
Haha Ja, dat kan zij ook.

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Heel knap! Ik ben net begonnen met kleuren laten herkennen. En als hij erge ...
Wat goed! 💪🏼

2 jaar geleden

Onze zoon van 19 maanden ook, ik vroeg het me ook af. Herkent en benoemd alle cijfers van 1 tot 10 (nouja, nul). Alleen de 4 kan hij nog niet uitspreken.

2 jaar geleden

Dat weten sommige kleuters niet eens 😂

2 jaar geleden

Ieder kind heeft andere interesse. Het zal vast een paar keer benoemd zijn anders kunnen ze het niet onthouden.

2 jaar geleden

Inmiddels telt ze van 1 tot 10 (en dan zegt ze ik kom) 🤣

2 jaar geleden

Wat knap! Onze dreumes noemt alles blauw. Hahahaha

2 jaar geleden

Reactie op Esttttt

Wat knap! Onze dreumes noemt alles blauw. Hahahaha
Hier naast blauw inmiddels paars en grijs. Maar dan is ook alles ineens paars of grijs. 🤣tellen tot 3 goed en daarna af en een goed nummer. Ze kan het ook helemaal niet goed uitspreken haha

2 jaar geleden

Die van ons is ruim 21 maanden en praat nog helemaal niet 😔 ze zegt alleen "die"

2 jaar geleden

Reactie op Mar1304

Die van ons is ruim 21 maanden en praat nog helemaal niet 😔 ze zegt alleen ...
Mijn dochter ook hoor.. komt vanzelf wel. De een is nou anders dan de ander, hoort er bij

2 jaar geleden

Reactie op lsje88

Hier naast blauw inmiddels paars en grijs. Maar dan is ook alles ineens paa ...
Komt vanzelf inderdaad, ieder kind zijn eigen tempo! En waarschijnlijk in iets anders wel weer sneller 😉 Hier begint hij nu echt ineens sprongen te maken met praten, iedere dag heel veel nieuwe woordjes. Nu 21 mnd. Maar dat kwam ook echt ineens op hoor! Daarvoor was het alleen maar ‘da’.

2 jaar geleden

20 maanden en alles t/m 5 is 5, daarna telt hij zelf t/m 10, zoo schattig. Is maar sinds kort hoor. Alsjeblieft zegt hij a b cé 🤣