13 Reacties

3 jaar geleden

Krijgt hij medicatie? Ok kan je de Facebookgroep "baby reflux NL/BE" aanraden. Hier krijg je veel tips. Geloof me, je bent niet alleen met deze problematiek...

3 jaar geleden

Reactie op SVT

Krijgt hij medicatie? Ok kan je de Facebookgroep "baby reflux NL/BE" aanra ...
Nee geen medicatie vind de arts niet nodig.. zolang ze nog drinken en groeien ik ga kijken dankjewel

3 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Nee geen medicatie vind de arts niet nodig.. zolang ze nog drinken en groei ...
Naar een andere arts gaan. Ik kreeg ook vaak te horen: "wacht nog even af." Als je kleintje pijn heeft, wil je onmiddellijk hulp. Mijn kinderarts had zelf 3 kinderen met reflux. Zij heeft me direct verder geholpen. Het is een ware zoektocht, maar ergens ligt de oplossing.

3 jaar geleden

Reactie op SVT

Naar een andere arts gaan. Ik kreeg ook vaak te horen: "wacht nog even af." ...
Hij wilde eerst de pepti proberen en nu dus neocate.. dus lastig morgen belt de diëtiste kijken wat die zegt en anders weer bellen iid.. maar dit kan dus goed door de reflux komen? Zo sneu echt helemaal in paniek is hij en je ziet exht zijn pijn..

3 jaar geleden

Maar kan r niet zo zijn dat t omhoog komen komt doordat hij krampjes heeft, zich aanspant en dus windjes moet laten en door t aanspannen de voeding omhoog komt? Ik merk bij mijn kindje dat de reflux heftiger is tijdens een krampje en als ze zich spant om wat voor reden dan ook. Zuigen zorgt ook ervoor dat de darmen gaan werken en dus krampjes op aantocht...die van mij wilt zelfs met tijden aan de borst zodat ze zich lekker makkelijk kan leeg poepen

3 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Maar kan r niet zo zijn dat t omhoog komen komt doordat hij krampjes heeft, ...
Zou kunnen komt soms Allemaal tegelijk 🙈🙈 nu deze 2 flessen gaat t weer goed.. hij heeft ook goed geslapen.. konden ze soms maar gewoon even zeggen wat er is

3 jaar geleden

In welke houding geef je de fles? Op de zij wordt geadviseerd. Drinkt hij te snel? Pauze in lassen? Voeding misschien ietsje indikken wil ook wel eens helpen.

3 jaar geleden

Reactie op Puckje12

In welke houding geef je de fles? Op de zij wordt geadviseerd. Drinkt hij t ...
Mijn zoontje is trouwens 11 weken en heeft een verborgen reflux.. hij gilt het soms tijdens de voedingen ook uit. Ik las dan een pauze in en laat hem even boeren. Flesje opnieuw warmen. En als hij echt niet meer wil, ongemak, onrustig is zet ik de fles weg. Hij krijgt totaal 165 per keer en laat soms wel 70 cc staan... net wat je zegt zolang ze groeien is het goed..

3 jaar geleden

Onze zoon kreeg nutramigen deze voeding was vrij dun. kreeg ook na een tijdje meer last, van dat de voeding omhoog kwam. Fles geven werd een drama. Opgegeven moment gaan indikken en hij kreeg nexium erbij. Na een tijdje ging het veel beter.

3 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Hij wilde eerst de pepti proberen en nu dus neocate.. dus lastig morgen bel ...
Ik ken de melk niet, maar hier alfamino en dat is heel dun. Ze verslikte zich suf in de melk en kwam ook snel terug omhoog. Je hoorde het gewoon klotsen. Indikken heeft hier beterschap gebracht.

3 jaar geleden

Ik gebruik johannesbroodpitmeel tegen het terug komen (opschuimen van de melk in de buik) dit helpt goed.. ook geen ik tegen krampen sap simplex druppels in de fles. Heeft ook scherpe kantjes eraf gehaald tijden de piek periode.

3 jaar geleden

Mag ik vragen of jullie de oplossing hebben gevonden voor jullie zoontje? Hier namelijk previes dezelfde klachten.

één jaar geleden

Reactie op Roooom

Mag ik vragen of jullie de oplossing hebben gevonden voor jullie zoontje? H ...
Bij ons net hetzelfde nu, is er een oplossing gekomen?