14 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter heeft dat altijd. Gelukkig niet elke dag. Maar inderdaad helemaal overstuur. Enige wat helpt is de fles en dan is het weer goed.

2 jaar geleden

Wij hebben dit een tijd terug ook gehad. Ze kreeg om 19.00 uur een fles en even sliep ze de nacht door en ineens kwam ze na een paar weken tussen 21.00 en 23.00 voor nog een fles. Hebben toen die van 19.00 weggelaten en gewacht tot ze er zelf om zou vragen en ineens was het over. Nu heeft ze geen avond fles meer.

2 jaar geleden

Reactie op Carieniepienie

Wij hebben dit een tijd terug ook gehad. Ze kreeg om 19.00 uur een fles en ...
Lexi slaapt door sinds ze 6 weken oud was. En is ‘s nachts altijd een top slaper geweest. Van 19:00 uur tot minimaal 7:00 uur. We durven haar nog niet van de avond fles af te halen. Maar nemen het wel mee! Dank je wel

2 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Onze dochter heeft dat altijd. Gelukkig niet elke dag. Maar inderdaad helem ...
Ja bij ons lijkt het er ook wel op, nu ligt ze weer stil in bed. Geven jullie die fles beneden of boven in haar kamer (als ze daar slaapt)? Beneden krijgt ze natuurlijk allemaal weer prikkels en misschien dat dit het dan verergerd?

2 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Ja bij ons lijkt het er ook wel op, nu ligt ze weer stil in bed. Geven jull ...
We geven altijd beneden de fles. Dan zitten we even beneden en dan gaat ze weet naar bed en slaapt snel weer.

2 jaar geleden

Ons ventje heeft het een paar nachten nu.. helemaal boos overstuur.. ineens zag ik gister twee witte punten van de tanden zitten denk dat dat de boosdoener is.. gaat met pieken en dalen

2 jaar geleden

Reactie op Mama En Raven

Ons ventje heeft het een paar nachten nu.. helemaal boos overstuur.. ineens ...
Ja bij ons komen nu ook de eerste kiezen flink door. Maar was net aan het Googlen en kom dan uit op night terrors. En daar herken ik haar volledig in. Krijgen 0,0 contact met haar

VRIEND

2 jaar geleden

Heb helaas geen tips voor je, en dit is helemaal off-topic. Maar ben benieuwd hoe het met haar gaat en met de gipsbroek? Mag die bijna af / uit?

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Heb helaas geen tips voor je, en dit is helemaal off-topic. Maar ben benieu ...
Wat lief dat je daaraan denkt! Ze doet het onwijs goed. Echt zo trots op haar! Ze tijgert erop los en klimt over onze benen en speelgoed. 24 januari mag het eraf en dan krijgt ze nog voor 3 weken 23/7 een camp spreider. Als de foto daarna goed is moet ze die alleen nog ‘s nachts aan voor 3 tot 6 weken. Dus ze mag over een maandje weer lekker in bad dobberen en kan ze haar eigen normale broeken weer aan :)

2 jaar geleden

Ik denk dat dit een sprong is. Ik heb laatst ook een heel aantal nachten gehad waarin dit echt hopeloos was. Ik was uuuuren bezig om hem weer in slaap te krijgen. Heb er toen ook een topic over geopend ‘iemand die dit herkend?’ Het is hier vanzelf weer over gegaan! Erg slopend! Succes en sterkte!

2 jaar geleden

Bij ons gebeurd het ook. Ook 14 maanden midden in de nacht kan hij opeens huilend wakker worden maar dan niet te stoppen alsof er iets gebeurd is. Dan pakken we hem op en wiegen hem weer in slaap in de wiegstoel. Hij kan wanneer ik hem in bed leg weer even gaan huilen en dan slaapt hij weer door en soms helpt dat niet en geven we hem een flesje ( geen volle fles) en dan slaapt hij door. Denk dat het met zijn ontwikkeling te maken heeft. Hij is nu stapjes aan het zetten en laat zijn karakter echt zien dus beïnvloed dat zijn slaap. Heeft even troost nodig op dat moment lijkt het, dat geven wij hem en slaapt verder. Als we gelukt hebben duurt het half uurtje zo niet kan het oplopen tot 2 uur😬

2 jaar geleden

Hier ook hoor. Fases denk ik. Dromen… hier vaak rond 1.00 uur

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Ik denk dat dit een sprong is. Ik heb laatst ook een heel aantal nachten ge ...
Inderdaad een uur of 3....4 verschrikkelijk krijsen. Ik ben naar de huisarts geweest xD ik dacht er is iets mis....maar paar dagen erna kwam dit topic 😅

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Inderdaad een uur of 3....4 verschrikkelijk krijsen. Ik ben naar de huisart ...
Ik wist ook niet wat me overkwam. En we waren ook ziek allebei, al was m’n zoon al wel aan de beterende hand. Ik dacht echt dat ik gek werd, uuuren en nachten achter elkaar😱