70 Reacties
2 jaar geleden
Brengen jullie je kind dan toch gewoon naar de opvang als ze er toch niet zo lekker van voelen?
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Brengen jullie je kind dan toch gewoon naar de opvang als ze er toch niet z ...
Met koorts mag ze hier niet naar de opvang… Zou het persoonlijk ook niet doen. Dan is ze het liefst lekker thuis: bij papa, mama, opa of oma. Zou zelf ook niet graag ergens worden gedropt als ik koortsig ben en niet fit 😉
2 jaar geleden
Reactie op Sassiej89
Met koorts mag ze hier niet naar de opvang… Zou het persoonlijk ook niet do ...
Nee precies meer een vraag ivm dat bij deze prikjes ook zo later op gereageerd kan worden.
2 jaar geleden
Gier dikke week koorts gehad, 5 aften waardoor ons manneke niets meer wou drinken en hij heeft veel op ons geslapen 😣😴
2 jaar geleden
Afgelopen maandag de prikken gehad. Hij was wat hangerig de 2 dagen erna maar verder niets. Nog even zien of we over een paar dagen iets merken…
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft woensdag haar prikjes gehad. Die dag super druk en vrolijk. Maar sinds gisteravond ziek. 38,7 graden vandaag en ook vieze oogjes. Is dat normaal? Of is het ook nog een verkoudheid erbij?
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Mijn dochter heeft woensdag haar prikjes gehad. Die dag super druk en vroli ...
Misschien oogontsteking erbij. Kan niet van de vaccinatie zijn
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Misschien oogontsteking erbij. Kan niet van de vaccinatie zijn
Ik zal het even in de gaten houden. Gelukkig valt het mee tot nu toe.
2 jaar geleden
Hier dag op en na de vaccinatie uit haar dien. Nu 5 dagen later en nog niets....hoop dat het blijft.
2 jaar geleden
Reactie op Esttttt
Hier begint het sinds vandaag. Hoge koorts,hangerig. Vorige week woensdag d ...
Ooo sterkte!
2 jaar geleden
Wij zitten nu op dag 10 na de vaccinatie en nog niks... Al hoewel, ze slaapt wel veel afgelopen dagen maar dat was het dan ook
2 jaar geleden
Reactie op Baby102020
Wij zitten nu op dag 10 na de vaccinatie en nog niks... Al hoewel, ze slaap ...
Dat zou ik niet erg vinden hier Hihi ;)
2 jaar geleden
Ik zit er ook mee! 11 maanden prik ging goed. Beetje verhoging en toen zetpil gegeven en prima. Nu die 14 maanden prik zelfde dag een beetje hangerig. 2 dagen daarna alleen maar verhoging tot aan 39,8 grade koorts. Hij eet geen avond eten en wilt alleen maar knuffelen en slapen. Speelt weinig en dringt zn zinnetje door. Ik denk nu echt beter na over de volgende prik. Nu met die lockdown en thuis werken en een hangerige en huilerige baby is het even niet te doen. 😞