70 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Hier dag op en na de vaccinatie uit haar dien. Nu 5 dagen later en nog niet ...
Hier opeens overgeven, heeft blijkbaar ook met bmr te maken. Heb het idee dat ze nu ook koorts aan het ontwikkelen is.
2 jaar geleden
Reactie op Dees90x
Kheb op andere forums wel heftige verhalen gelezen. Mijn zoon had zware koo ...
Vandaar hier erg angstig maand terug zesde ziekte gehad wat begon met meerderen koortsstuipen ook ambulance nachtje ziekenhuis aan te pas gekomen.. ik twijfel nu moet eigenlijk over 2 weken de bmr
2 jaar geleden
Hier is het gisteren begonnen met koorts,m en licht ontstoken oogje. Hij is ook verkouden dus het laatste komt misschien daarvan. Hij is hangerig maar verder wel vrolijk gelukkig
2 jaar geleden
Reactie op Mamavaneenkleinejongen
Vandaar hier erg angstig maand terug zesde ziekte gehad wat begon met meerd ...
Erg he echt heel zielig. Is 't mij niet waard hoor en ze kunnen epilepsie ontwikkelen na veel koorts stuipen las ik dus laat die prik maar zitten. Als hij geen last had zou ik wel doen maar hoeft voor mij niet meer.
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Hier gisteren idd ook overgeven, koorts en wat vlekkerig.
Nu ook alweer 38 ...
O sterkte daar! Hier kreeg hij wel koorts en icm verkoudheid ontstoken oogjes. Wilde ook niet echt goed eten, vooral melk drinken. Gelukkig niet overgegeven en de koorts kwam vooral savonds opzetten. Na 3 dagen was de koorts over. Mij hij is nog steeds niet helemaal zichzelf, eet wel al wat meer.
2 jaar geleden
Op dag 10 na de vaccinatie zoals ze op het consultatiebureau hadden gemeld koorts, hangerig en huilerig, na een zetpil en goed slapen was het weer beter!
2 jaar geleden
Reactie op Me87
Hier geen bijwerkingen gehad
Dat vind ik ook heel fijn om te lezen!
De twijfel is groot, of een later moment niet beter is ivm de koortsstuipen.
Maar degene die geen bijwerkingen hadden zullen niet snel wat neer zetten denk ik dan, want juist na bijwerkingen zal er wat geplaatst worden
2 jaar geleden
Reactie op Lynn82
Hier ook alleen wat rode vlekjes… geen koorts of andere bijwerkingen 👌🏼
Fijn! Ik had hier helemaal niet bang voor geweest, maar na die koortsstuipen ben ik echt angstig geworden. Die kwamen door de zesde ziekte dus eigenlijk niks met vacc te maken.
2 jaar geleden
Reactie op Julia-JCC
Ik kan me voorstellen dat dat een lastige keuze is.. onze dochter had overi ...
Ja maar dat is zeker goed om te lezen!
2 jaar geleden
Reactie op Lynn82
Snap ik heel goed hoor! Ik zou dan ook wel goed nadenken en me laten inform ...
Ja dat doen we zeker, alleen niemand weet het omdat je eigenlijk nooit weet wanneer ze een stuip kunnen krijgen. Na de 1e zeiden ze de kans is zo klein dat het nog een keer gebeurt.. nou tot 3x in 1 avond.
Het is onvoorspelbaar, voorgaande vacc nergens last van gehad.
2 jaar geleden
Hier had hij een heel onrustige nacht na de vaccinatie, ook koorts. De volgende dag meerdere keren overgegeven en ook nog steeds koorts. Dat hield ongeveer 2-3 dagen aan en daarna weer goed te pas.
Inmiddels zitten we op dag 8 en is vannacht de koorts weer begonnen en is hij de hele dag al koortsig en ook diarree gehad.
2 jaar geleden
Ze krijgen twee soorten prikken waarvan je bij de één binnen 24 uur last kunt krijgen en de ander na 7-10 dagen. Vooral van die laatste heeft onze meid wat last gehad, hangerig huilerig en wat koorts voor 2-3 dagen max geloof ik. Maar gelukkig wisten we waar dit dus aan lag en was ook zo weer over.