70 Reacties

2 jaar geleden

Wij zitten nu 10 dagen na de prik… Al dagen hangerig/verhoging. Gisteren flinke koorts. Vandaag diarree… Maar of dit nu ook van de prik komt? Er komen tanden door, onrustige dagen rondom Oud&Nieuw, etc. Het zal een samenloop zijn van omstandigheden: maar het arme meiske heeft er flink last van. Hopelijk knapt ze snel op! 😅

2 jaar geleden

Ik denk hier het volgende gezien te hebben, na ongeveer 10 dagen: - wat vlekjes op rug en buik - iets minder eetlust/drinken Dat was het gelukkig.

2 jaar geleden

Ook kids met erge uitslag en jeuk hier na de prik?

2 jaar geleden

Reactie op Rem86

Ook kids met erge uitslag en jeuk hier na de prik?
Op dag 9 en 10 had mn zoon koorts en rode vlekjes. Maar nu kwam ik er later achter dat hij op dat moment ook de eerste koortsige dagen van de zesde ziekte heeft gehad

2 jaar geleden

Thanks, een beetje rode vlekken? Mijn zoon zit er nl helemaal onder, qua rode vlekken (dus niet alleen vlekjes) en heeft ook veel jeuk.

2 jaar geleden

Nou hier is mijn kleine meid er goed ziek van geworden. Koorts, ontzettend veel jeuk vooral op haar hoofdhuid maar ziet er niet droog uit, geen schilfers, geen wondjes. Enorme huiduitslag, ontzettend verkouden, opgezette lymfklieren in haar nek. Eetlust is mwah, soms wel soms niet. We hebben aankomende maandag afspraak bij dermatoloog om te kijken of uitslag toch iets anders is, want ze is ALLEEN maar aan het krabben. Zo zielig en word nu ook ieder nacht rond 03:00 wakker door dat gejeuk!

2 jaar geleden

Hier eigenlijk niks, alleen de avond van vaccinaties wat koorts maar verder nirt ziek gelukkig!

2 jaar geleden

Vorige week dinsdag vaccinatie gehad. Vanmiddag had ze 38.3. Gisteren en eergisteren had ze ook war verhoging. Maar ze is ook verkouden.

2 jaar geleden

Hier geen last van de prik

2 jaar geleden

Hier echt verschrikkelijk: al vier dagen koorts, elk uur wakker, rode vlekken op gezicht en romp, huilerig en chaggerijnig, echt vreselijk. Deze prik 😩 gelukkig is dit voorlopig de laatste