438 Reacties

4 jaar geleden

23 oktober 馃Э

4 jaar geleden

Leuk! Ik ben ook op 14 oktober uitgerekend 馃

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie1985

Ik ook 14 oktober! Heel leuk. Geniet er van!
Leuk!! 馃懚馃徏 komt goed, ook jij lekker genieten !

4 jaar geleden

Voelen jullie het kindje al?

4 jaar geleden

Reactie op Happymom2

Voelen jullie het kindje al?
Ja ik heb het kindje al een paar keer gevoeld. De eerste keer schrok ik, het is heel erg bijzonder 鉂わ笍

4 jaar geleden

31 oktober. Op Halloween. En het is dan ook volle maan. Ik beval van een weerwolf denk ik haha

4 jaar geleden

Ja ik heb het kindje al een paar keer gevoeld. De eerste keer schrok ik, he ...
Wat leuk !!!! Ik nog niet maar kan niet wachten! Ben ook erg benieuwd naar het geslacht

4 jaar geleden

10 oktober! 10.10.2020 vind het zelf een erg leuke datum, nu hopen dat de baby er ook die dag uit wil komen haha

4 jaar geleden

18okt! Eigenlijk vandaag pretecho voor geslachtsbepaling, nu dus nog langer wachten.. nieuwsgierig!!! Ik voel de baby nog niet, niet bewust iig

4 jaar geleden

In het begin vond ik het redelijk snel gaan. Hadden ons verheugd op het ges ...
Ik vond het eerst heel snel gaan nu valt het voor mij gevoel wel mee omdat je toch nu minder controle heb enz en had gister wel afspraak bij vk en alles was helemaal goed馃 en ik moet wachten tot 19 mei dan heb ik mijn echo maar gender reveal 24 mei en ik geef het papiertje aan mijn moeder dus blijft paar dagen een verrassing helaas niet met een grote groep maar het word gefilmd en door gestuurd 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Happymom2

Wat leuk !!!! Ik nog niet maar kan niet wachten! Ben ook erg benieuwd naar ...
Nee dat snap ik. Is het je eerste kindje ? En je moet zeker ook wachten tot de 20 weken echo nu?

4 jaar geleden

13 oktober 馃槏馃グ mijn man is de 14e zelf jarig, spannend!!!

4 jaar geleden

Reactie op Leann

10 oktober! 10.10.2020 vind het zelf een erg leuke datum, nu hopen dat de b ...
Ik ook !! Hihi vind het ook nog steeds leuk om te zeggen als mensen vragen wanneer ik ben uitgerekend 馃槉

4 jaar geleden

26 oktober 馃グ

4 jaar geleden

29 oktober 馃槉

4 jaar geleden

Ik 12 oktober 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op Happymom2

Voelen jullie het kindje al?
Ik dacht 2 dagen geleden ik voelde wat in mijn buik en schrok en gjng met mijn hand er meteen naar toe en toen gebeurde het nog een keer. Dat gevoel kende ik ook echt niet dus iedereen zegt al dat was waarschijnlijk die kleine鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op mellietje

Ik vond het eerst heel snel gaan nu valt het voor mij gevoel wel mee omdat ...
Jammer dat 19 mei dat nog zo ver weg klinkt idd. Voor je het weet is het zover. Geniet er van 鉂わ笍

4 jaar geleden

23 oktober 馃挅馃挅馃挅 een meisje

4 jaar geleden

Reactie op Mylene90

23 oktober 馃挅馃挅馃挅 een meisje
Wat leuk dat je al weer dat het een meisje is! Ik moet helaas wachten tot de 20 weken echo