24 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op Serena30
Het zou kunnen dat je je baby gevoeld hebt,maar omdat t nog zulke "lichtje ...
Ja klopt ja maar die worden helemaal gek dan van me als ik daar steets voor moet bellen moet me meschien niet zoon zorgen maken en denken dat alles goed is anders had ik wel krampen en bloedverlies gehad he
6 jaar geleden
Reactie op Nathalie 22102020
Ja klopt ja maar die worden helemaal gek dan van me als ik daar steets voor ...
Ik weet niet hoe vaak je ze al gebeld hebt natuurlijk 😉 maar als jij nou eenmaal je wat meer zorgen maakt zou ik ze gewoon bellen.
Al denk ik inderdaad dat je je niet zn zorgen hoeft te maken succes!
6 jaar geleden
Reactie op Serena30
Ik weet niet hoe vaak je ze al gebeld hebt natuurlijk 😉 maar als jij nou e ...
Dankje wel hoor dat je me berichtje heb gestuurt met hoeveel weken voelde jij je baby dan je ben 2 weken verder he jij bent 19 weken
6 jaar geleden
Ik ben nu ook 17 weken zwanger van de tweede. Bij de eerste voelde ik in deze tijd gek gebubbel en in week 18 voelde ik echte schopjes gedurende de dag die ook direct van buitenaf voelbaar waren.
Nu is dit totaal anders. Af en toe voel ik uit het niets 1 dof schopje en verder niks, ook geen bubbeltjes. Afgelopen week heb ik een pretecho aan huis gehad en de kleine meid beweegt alle kanten op dus dat zit wel goed!
Komt vanzelf dat we onze baby’tjes duidelijker en regelmatiger gaan voelen, het is nog zo klein..
Wanneer je je veel zorgen blijft maken is misschien een doppler een goed idee?
6 jaar geleden
Reactie op Serena30
Bij mw eerste met 21 weken...en nu (nog ) niet gevoeld, de placenta ligt vo ...
Oke dat heb ik ook bij mij denken dat hij ook voor licht
6 jaar geleden
Mijn placenta ligt ook voor en dan voel ik haar idd ook soms enkele dagen niet. Mss eens proberen heel ontspannen op je zij liggen en afwachten. Als ik dat doe, dan voel ik meestal wel iets maar heel licht. Mss het proberen waard
6 jaar geleden
Reactie op Linneke1407
Mijn placenta ligt ook voor en dan voel ik haar idd ook soms enkele dagen n ...
Oke ja maar ik kan niet op mijn zij liggen ik kan alleen maar op mijn rug liggen als ik op mijn zij ga liggen ben ik heel erg misselijk
6 jaar geleden
Super dat je al plopjes voelt! Dit is het begin 😊 het is heel normaal dat je dit in het begin niet elke dag voelt. Binnen een week of 2 voel je dat de bewegingen veel heviger worden en dan je het zelfs meerdere keren op een dag. Dit was bij mij toch het geval 😄
6 jaar geleden
Reactie op Serena30
Bij mw eerste met 21 weken...en nu (nog ) niet gevoeld, de placenta ligt vo ...
Maar denk wel dat het goed gaat ik ben maandag bij verlosku dig geweest en toen was alles goed en hartje deed het prima
6 jaar geleden
Reactie op tyty90
Ik ook 17.3 en voel ook niks. Ook niet mee bezig, maak me er totaal niet dr ...
Hahahahha wat kan vreselijk pijn gaan doen ik weet wat me te wachten staat ik heb er al een van bijna 13 🤣🤣
6 jaar geleden
Mijn VK zei gisteren nog dat het heel normaal is om de kleine niet elke dag te voelen (overigens ben ik zelf al 20 weken en nog steeds niks gevoeld, soms denk ik wel is dit het nou? Maar echt geen idee. Mijn placenta ligt ook voor dus dan voel je het ook later. Ons mannetje was keihard aan het schoppen dus eigenlijk wel blij met een tijdje extra rust 🤪)
6 jaar geleden
Ik ben 19+3 nu en ik voelde met 17 weken plopjes en gebubbel. Nu voel ik lichte tikjes. Ik heb het savonds als ik op de bank lig, maar ook vaak eens als ik rechtop zit gewoon. Voel het niet continu, ook niet dagelijks. Denk dat je vertrouwen moet leren krijgen in je eigen lichaam en je kind. Komt goed!