7 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb het eergisteren gedaan, mijn kind is echt een stuiterbal.
De reis zelf was doorbijten. Hij wilde alleen maar bewegen en lopen, vier uur lang. Wat ik de volgende keer zou doen: overbroekje van een herbruikbare luier aan. Mijn zoon is twee keer plas doorgelekt door het vele draaien terwijl we moesten blijven zitten. Ik en hij onder. Had ik hiervoor (behalve heel soms snachts) nog nooit meegemaakt!! Superkut.
2 jaar geleden
Wij zijn net terug van een weekje malloeca. Wij hebben ook een beweeglijk manneke. Het ging opzicht goed. Stickerboek was erg geliefd. Nieuqe boekjes ingepakt. Uitpakken en weer wa nieuws. Terugweg hebben we nog zo'n pop it gekocht. Wat lekkere dingen. En soms gewoon lekkerlaten lopen.
2 jaar geleden
Wij hebben ook net twee keer een vliegreis van 4,5 uur achter de rug. Met een mannetje dat niet stil kan zitten en ook nergens slaapt behalve in zijn bed. De heenweg zat hij op schoot en was vreselijk 😂 Ook al hadden we allerlei nieuw speelgoed, een iPad met filmpjes en allerlei snacks mee. We konden het ook niet echt verdelen omdat ik mijn dochtertje van 5 maanden op schoot had. Veel met hem heen en weer gelopen, dat vond hij wel fijn. Terug ging een stuk beter, toen had hij een eigen stoel. Geen zorgen maken, je doet wat je kan, het gaat vanzelf voorbij haha. En bij ons zaten er echt nog veel meer jonge kindjes in het vliegtuig.
2 jaar geleden
Wij zijn gisteren terug gekomen van een weekje Turkije. Was de 3e keer voor onze dame van 19 maand die heel actief is en een enorm deugnietje.
Ging prima! Beetje lopen in het gangpad, iPad en stickerboek mee en gaan