26 Reacties

vor 4 Jahren

Ik ben vandaag ook 5 weken zwanger van ons eerste kindje (na 2,5 medische molen) . Waar ik vorige week nog misselijk was, hitte aanvallen had en veel last van hoofdpijn had, heb ik nu alleen nog met momenten gevoelige borsten. Helaas ben ik flink verkouden en voel ik bij het hoesten en niezen soms felle steken in mijn buik (schijnen de banden te zijn). Ik vind het echt onwijs spannend! We moeten nog tot de 27e wachten op de eerste echo. Het niet meer voelen van kwaaltjes maakt me soms onzeker, maar er valt niets aan te doen.

vor 4 Jahren

Ik ben vandaag ook 5 weken zwanger van ons eerste kindje (na 2,5 medische m ...
Ja dat heb ik dus ook, maja even afwachten dan he? Heb mijn echo 21 februari, 3dgn voor mijn verjaardag. Hoop echt op goed nieuws. Spannend!!!

vor 4 Jahren

Reactie op MH85

Ja dat heb ik dus ook, maja even afwachten dan he? Heb mijn echo 21 februar ...
Ik zal voor je duimen dat je een mooi verjaardagscadeau gaat krijgen 🍀

vor 4 Jahren

Hallo Ik ben ook 5 weken zwanger en voel behalve gevoelige borsten ook niets. Lees en hoor het toch meer hier dus misschien maar proberen juist te genieten van (nog) geen kwaaltjes?! Lang wachten nog tot de 1e echo he Oh en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!

vor 4 Jahren

Hier hetzelfde 6 weken zwanger en vorige week namen de kwaaltjes ook af. Idd alleen gevoelige borsten en af en toe een lichte kramp. Geloof dat het erbij hoort. 12 februari 1e echo. Spannend 🍀

vor 4 Jahren

Hooi Iedereen, Hier ook 5-1dag zwanger, na eind december gestopt te zijn met de pil. We waren enorm verrast dat het in1 x raak was, kan het nog niet helemaal geloven (4 jaar terug met mijn ex twee keer miskraam gehad, uit eindelijk uit elkaar gegaan ) Voelde al ruim een week van te voren verschillende symptomen: pijnlijke borsten, vieze smaak in de mond en enorm moe. Nu heb ik ook bijna nergens last van, alleen borsten die gevoelig zijn... 19 februari de eerste echo! Ik vind het enorm spannend! Hebben jullie ook dat je s ochtend erg vroeg wakker wordt en overal aan denkt 🤣🤣 Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van het moment nu, ohh ja en k vind moeilijk om tegen mensen mn mond te houden, ik wil het liefst van de dalen schreeuwen 🤣🤣

vor 4 Jahren

Hoi hoi Hier hetzelfde, ben 5 weken zwanger en heb over anderhalve week de echo. Deze week namen de kwaaltjes ook af. Wel last van opboeren van eten soms, wat duizelig en slecht slapen maar de misselijkheid is veel minder. Hopelijk is alles goed.

vor 4 Jahren

Reactie op Mirriejj

Hooi Iedereen, Hier ook 5-1dag zwanger, na eind december gestopt te zijn m ...
Herkenbaar! Wij hebben het wel al tegen schoonouders verteld en komend weekend tegen mijn ouders. Maar dat heeft er mee te maken dat zij erg betrokken zijn in ons medisch traject en we het niet over ons hart kunnen verkrijgen om te liegen dat het weer mislukt is. De rest moet toch nog een paar weken wachten en dan is L A S T I G 😅

vor 4 Jahren

Reactie op Mirriejj

Hooi Iedereen, Hier ook 5-1dag zwanger, na eind december gestopt te zijn m ...
Nou dat heb ik dus ook. Ben de afgelopen 3 dagen steeds om 03:15 wakker, maar dan ook echt klaarwakker! Spannend en gefeliciteerd!

vor 4 Jahren

Ik zal voor je duimen dat je een mooi verjaardagscadeau gaat krijgen 🍀
Thanks 😊

vor 4 Jahren

Ik ben morgen 5 weken zwanger. Van maandag tot woensdag vrijwel geen klachten gehad. Vannacht had ik ineens erge buikpijn, was even bang dat het mis ging, maar nog geen bloedingen. Mijn buik is vandaag ook wat onrustig, soms wat pijnlijk, andere keer opgeblazen... we wachten maar af duurt tot even tot 28 februari (mijn 1e echo)

vor 4 Jahren

Hier nog niet de verloskundige gebeld. Ben nu rond de 5 weken en 4 dagen. Qua kwaaltjes vooral borrelende darmen, sneller moe 'avonds en zweet me s nachts kapot. Geen gevoelige borsten oid.

vor 4 Jahren

Reactie op MH85

Nou dat heb ik dus ook. Ben de afgelopen 3 dagen steeds om 03:15 wakker, ma ...
Ik elke nacht stipt 5.00 wakker 🤣🤣 jullie ook gefeliciteerd 👶

vor 4 Jahren

Herkenbaar! Wij hebben het wel al tegen schoonouders verteld en komend week ...
🤣mijn ouders, schoonouders en broers en zus weten het, voor de rest houden we ons Mond. zolang het lukt 😁

vor 4 Jahren

Reactie op Mirriejj

Ik elke nacht stipt 5.00 wakker 🤣🤣 jullie ook gefeliciteerd 👶
Haha ik ook!! Precies dit

vor 4 Jahren

Reactie op Mirriejj

Ik elke nacht stipt 5.00 wakker 🤣🤣 jullie ook gefeliciteerd 👶
Ja ik ook, herkenbaar!

vor 4 Jahren

Wauw zo herkenbaar. Ik ben nu ook 5+2 en heb het gevoel dat de afgelopen dagen de kwaaltjes minder zijn (op gevoelige borsten na). Zo fijn te lezen dat jullie dit ook herkennen. Veel liefs en dat we maar mogen genieten van onze zwangerschap!

vor 4 Jahren

Hoi dames, Herkenbaar jullie kwaaltjes. Ik heb vooral last van gevoelige borsten en menstruatiepijn. Dat laatste maakt mij het meest onzeker, zit het wel goed? Krijg ik een miskraam? Straks een leeg vruchtzakje. Ondanks dat ik van vriendinnen hoor dat deze menstruatie pijn zelfs een goed teken kan zijn, ben ik er niet altijd gerust op.

vor 4 Jahren

Super herkenbaar allemaal ! 5 weken vandaag en geen extreme symptomen. Test nu af en toe puur ter bevestiging. Tot dat ik de eerste echo heb gehad 21-2 😰

vor 4 Jahren

Ik ben ook 5 weekjes. Echo krijg ik 27/02 Zo spannend. En die dag ga ik gezellig naar 9 maandenbeurs😍