21 Reacties

4 jaar geleden

Ons zoontje krijgt een hobbelezel ☺️

4 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt een loopfietsje

4 jaar geleden

Ik ga een fauteuil/stoel kopen met zijn naam erop. Kan ie mooi bij ons zitten in de woonkamer 😄

4 jaar geleden

Trybike met kinbeschermer met naam🤩

4 jaar geleden

Wij gaan niet specifiek iets kopen omdat hij veel krijgt van oma's en opa's. Wij hebben ervoor gekozen om elk jaar een groot bedrag geld over te maken naar zijn rekening buiten maandelijkse spaarrekening.

4 jaar geleden

Wij gaan deze kopen voor haar verjaardag, sorry voor de onduidelijke foto. Een wobbel bord lijkt me ook heel leuk, misschien dat we die nog van haar envelopje kopen van de doop

4 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij gaan deze kopen voor haar verjaardag, sorry voor de onduidelijke foto. ...
Wow dit is top!! Waar haal je dit? 😍

4 jaar geleden

Reactie op agdjjdj

Wow dit is top!! Waar haal je dit? 😍
Nou een vriendin van mij heeft de shop: babyjosh. Deze ballenbak set is van het merk moje, nieuwe collectie, dus hij staat nog niet op de site. Maar je zou een berichtje kunnen sturen😊. En op de site hieronder hebben ze ook zo'n set, maar daarvan vind ik zelf de ballenbak te klein. En de xl varianten vind ik de kleuren niet mooi 🙈 https://ballenbakje.nl/products/foam-speelset-met-ballenbak-beige-incl-100-ballen?variant=40028550889654

4 jaar geleden

Een driewieler met duwstang🙂

4 jaar geleden

Lees mee mijn dochter wordt ook bijna een jaar. Zit te denken aan een pucky loopfiets....

4 jaar geleden

Reactie op Jo91

Trybike met kinbeschermer met naam🤩
Van wanneer kunnen ze hierop?

4 jaar geleden

Van wanneer kunnen ze hierop?
Vanaf 1,5 jaar zeggen ze....laagste stand van zadel is 30 cm

4 jaar geleden

Wij geven een ballenbak 😊

4 jaar geleden

Wij geven een fiets met duwstang. Heeft ze al gekregen omdat ze toch niet door heeft wanneer ze jarig is. 😂 ze vind het helemaal leuk. En ik ben nog op zoek naar een houten keukentje. 😄

4 jaar geleden

Reactie op MEG12

Wij geven een fiets met duwstang. Heeft ze al gekregen omdat ze toch niet d ...
Die houten keukentjes zijn ook leuk hè! Bij Ikea hebben ze hem wel.... haha nee ze hebben niet echt door en krijgen wslk nog zat van de familie vrienden

4 jaar geleden

Wij hebben een zandbak gekocht. Heeft hij nu nog weinig aan, maar in het voorjaar wel. Daarnaast krijgt hij van familie en vrienden een loopwagentje, kleding, een winterjas, een houten puzzel, speelgoed voor in bad en een vliegveld van vtech.

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ik ga een fauteuil/stoel kopen met zijn naam erop. Kan ie mooi bij ons zitt ...
Waar kan je die kopen?

4 jaar geleden

Reactie op Ann1994

Waar kan je die kopen?
KidzImpulz verkoopt zo’n kinderstoel voor niet al te duur in vergelijking met andere sites.

4 jaar geleden

Een schommelpaard voor aan de overkapping :-)

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een schommel!