2 dagen voor NOD, zwanger??

Meliza-24
2 maanden geleden
Volgen
Goedemorgen, Ik heb net getest en heb een vaag streepje. Ik vind het zo spannend, officieel pas dinsdag NOD. Heb vorige zwangerschap een miskraam gehad en streepje bleef vaag. Is dit goed voor dit termijn? Poeh, zo spannend!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
21 reacties
chantalllll
2 maanden geleden
Duidelijk een streep! Gefeliciteerd!!
  • Rapporteren
Framini
2 maanden geleden
Inderdaad een heel licht streepje.... was die binnen de afleestijd zichtbaar?
  • Rapporteren
watervrouw23
2 maanden geleden
Ja ik zie ook een lichte streep! Gefeliciteerd
  • Rapporteren
Meliza-24
2 maanden geleden
Reactie op Framini
Inderdaad een heel licht streepje.... was die binnen de afleestijd zichtbaar?
Ja dat wel, maar stond er niet gelijk.
  • Rapporteren
Framini
2 maanden geleden
Reactie op Meliza-24
Ja dat wel, maar stond er niet gelijk.
Okay.... nou ja als het binnen de tijd was. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd en gewoon over 2 dagen weer testenπŸ™πŸ˜Š
  • Rapporteren
Ingridb-24
2 maanden geleden
Ik zie 'm ook... Gefeliciteerd.. Over paar dagen weer testen.. Ik heb iedere dag getest en je ziet 'm mooi oplopen
  • Rapporteren
Meliza-24
2 maanden geleden
Reactie op Ingridb-24
Ik zie 'm ook... Gefeliciteerd.. Over paar dagen weer testen.. Ik heb iedere dag getest en je ziet 'm mooi oplopen
Wat leuk om te zien, van wanneer zijn de testen op dag van je cyclus/nod?
  • Rapporteren
Ingridb-24
2 maanden geleden
Reactie op Meliza-24
Wat leuk om te zien, van wanneer zijn de testen op dag van je cyclus/nod?
Wie do vr en vannochtend
  • Rapporteren
Meliza-24
2 maanden geleden
Dit is nu 2 dagen na de bovenste foto, is hij niet nog veel te vaag, vandaag is het mijn nod.
  • Rapporteren
Framini
2 maanden geleden
Reactie op Meliza-24
Dit is nu 2 dagen na de bovenste foto, is hij niet nog veel te vaag, vandaag is het mijn nod.
Ik vind hem wel donkerder dan de eerste foto en veel duidelijker. HcG verdubbelt in de 48 tot 72 uur, in het begin wordt ie dus staat iets donkerder, maar gaat heel langzaam
  • Rapporteren
Meliza-24
2 maanden geleden
Reactie op Framini
Ik vind hem wel donkerder dan de eerste foto en veel duidelijker. HcG verdubbelt in de 48 tot 72 uur, in het begin wordt ie dus staat iets donkerder, maar gaat heel langzaam
Dankjewel voor je snelle reactie. Die vorige miskraam maakt me toch wel erg ongerust merk ik.. dan weet je hoe kwetsbaar het is. Over een paar dagen maar weer testen?
  • Rapporteren
Framini
2 maanden geleden
Reactie op Meliza-24
Dankjewel voor je snelle reactie. Die vorige miskraam maakt me toch wel erg ongerust merk ik.. dan weet je hoe kwetsbaar het is. Over een paar dagen maar weer testen?
Tja een miskraam doet iets met jeπŸ˜” en het is zo lastig in het begin want de enige bevestiging die je hebt is een streepje.
  • Rapporteren
Meliza-24
2 maanden geleden
Wauwwww... Net weer getest, lijkt duidelijker te worden. Nu begin ik er wat in te geloven. πŸ‘ΆπŸΌ
  • Rapporteren
Sann95
2 maanden geleden
Reactie op Meliza-24
Wauwwww... Net weer getest, lijkt duidelijker te worden. Nu begin ik er wat in te geloven. πŸ‘ΆπŸΌ
Deze is wel echt super duidelijk zeg. Gefeliciteerd.!
  • Rapporteren
firsttimemammie
2 maanden geleden
Reactie op Meliza-24
Die is goed duidelijk gefeliciteerd!
  • Rapporteren
firsttimemammie
2 maanden geleden
Heb vandaag mijn nod echt zo spannend.
  • Rapporteren
firsttimemammie
2 maanden geleden
Reactie op Sann95
Ga je testen met ochtendurine?
Ik ben zo een ongeduldige dus heb gister een test gedaan. Heb alleen ook al is gehad dat 3 dagen na nod en positieve test als nog ongi werd dus ik vind het lastig erop te vertrouwen
  • Rapporteren
Sann95
2 maanden geleden
Ik ben zo een ongeduldige dus heb gister een test gedaan. Heb alleen ook al is gehad dat 3 dagen na nod en positieve test als nog ongi werd dus ik vind het lastig erop te vertrouwen
Deze is wel echt super positief. Gefeliciteerd!
  • Rapporteren
firsttimemammie
2 maanden geleden
Reactie op Sann95
Deze is wel echt super positief. Gefeliciteerd!
Dankjewel:) ik kan pas rustig erin geloven als we het weekend voorbij zijn denk omdat het toen ook mis ging in het weekend. Maar ik probeer er niet te veel over na te denken.
  • Rapporteren