5 Reacties

2 jaar geleden

Wij houden het klein, gewoon alleen de familie op bezoek. Hopelijk is het nog mooi weer eind september en kunnen we het lekker buiten vieren. Nu nog een manier bedenken om te zorgen dat hij niet teveel cadeaus krijgt, het kind heeft al zoveel en hij vindt het super gezellig als er mensen op bezoek komen, voor hem zijn cadeaus helemaal niet nodig eigenlijk!

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Wij houden het klein, gewoon alleen de familie op bezoek. Hopelijk is het n ...
Maak een lijstje! En zet bv ook uitstapjes erop. Dagje dierentuin, babyzwemmen etc.

2 jaar geleden

Ik had hier ook een topic over geopend, omdat ik het ook niet zo goed wist. Naar aanleiding daarvan en omdat ik een zaaltje of restaurant voor zoveel man wel erg prijzig vind hebben we besloten het klein te houden. Wij vinden dat zelf prettiger, maar denken ook dat dat fijner is voor onze dochter. Wat rustiger, meer 1 op 1 aandacht, etc. Het gaat er tenslotte om dat zij een leuke verjaardag heeft! Wij hebben nu besloten dat we het 's ochtends in de binnenspeeltuin vieren met haar 2 neefjes en 2 nichtjes (met ooms en tantes) en 2 stellen goede vrienden met allebei een kindje. Van 10 tot 1 ongeveer. Taartje eten, lekker spelen, lunchen met poffertjes. Na haar middagslaapje komen dan nog beide opa's en oma's en die eten ook mee. Voor de overige familie en onze vrienden vieren we het dus niet.. vind ik voor mijn gevoel wel een dingetje 🙈 Haar versiering en taart krijgen het thema dieren/jungle of bumba. Dat zijn haar favorieten op dit moment. Verder niet te uitgebreid hoor. Qua cadeau weten we het nog niet. Ik dacht misschien zo'n peuter tafeltje met stoeltje, zodat ze daarop lekker kan kleuren en puzzelen etc. Succes met plannen!

2 jaar geleden

Hier wordt het ook een feestje met de familie. Op zijn verjaardag moet zijn zus naar school, maar hebben mama en papa een dagje vrij genomen. Dat wordt normaal een dagje zoo in Antwerpen. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op lsje88

Maak een lijstje! En zet bv ook uitstapjes erop. Dagje dierentuin, babyzwem ...
Heel goed idee, dankjewel!