20 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben nu 20.2 en heb hier idd ook vaak last van. Maar is meestal als ik even een rust moment neem.

6 jaar geleden

Misschien buikpijn door je ontlasting ? Of misschien bandenpijn??

6 jaar geleden

Ook bijna dagelijks last van. Bij mij meer omdat ik moeilijk naar toilet kan. Probeer genoeg vezels te eten en genoeg te drinken, wat dan ook weer een ramp is want dan moet ik vaker opstaan om te plassen. Morgen ben ik 18weken

6 jaar geleden

Ik heb ook best vaak last van me buik maar schijnt normaal te zijn vertelde de verloskundige mij. Ontlasting heb ik al sinds de zwangerschap last van.. je kan je huisarts bellen en aangeven dat je er last van hebt die sturen meestal wat naar de apotheek wat je kan gebruiken.

6 jaar geleden

Hier heb ik ook last van, vannacht werd ik wakker van de pijn, denk echt obstipatie. Dus genoeg drinken, veel vezels (volkoren brood ipv wit) en nu aan de roosvicee laxo, kijken of dat helpt. Anders ook maar even huisarts bellen denk ik.

6 jaar geleden

Als je naar de dokter gaat die kan je zakjes geven zodat je beter naar de wc kunt. K ken het gevoel is heel vervelend!

6 jaar geleden

Wat voor mij heel erg helpt qua eten is veel vezels en veel water drinken. Zodat je geen problemen hebt met ontlasting. Merk het gelijk als ik een dag zondig.. Wat extra helpt bij mij is Brinta(gewoon eigen merk supermarkt) als ontbijt. Misschien heb je daar wat aan❤️

6 jaar geleden

Dank jullie wel ik ben ook langs huisarts geweest die heeft me die zakjes gegeven voor me ontlasting alleen heb wel nog steeds last van krampen zo vervelend.

6 jaar geleden

Bij obstipatie werkt sinaasappelsap met een scheut olijfolie erg goed! Merk ook dat ik met 1 of 2 glazen per dag veel minder last heb van de krampen. Werkt ook verzachtend, in tegenstelling tot de zachtjes die alles er onder enorme kracht doorheen wille duwen 😇

6 jaar geleden

Ik heb ook bijna elke dag buikpijn. Maar ga gewoon goed naar de wc. Bij mij is het denk ik toch meer groeipijn in combi met banden pijn.

6 jaar geleden

Roosvicee laxo en dan eventjes 2 glaasjes.. werkt perfect! Slik ook elke dag magnesium sinds 2 weken en al sinds die tijd nu geen last Meer van groeikrampen of darm obstipatie

6 jaar geleden

Misschien toch door je ontlasting? Ik heb daar zelf een stuk minder last van sinds ik echt goed let op mijn vezels: in de ochtend een flinke tl lijnzaad door de yoghurt, bij de lunch volkoren brood en minimaal 2 stuks fruit en 250 gr groente per dag.

6 jaar geleden

Reactie op Sesame

Misschien toch door je ontlasting? Ik heb daar zelf een stuk minder last va ...
Oh en goed drinken, drink zelf 2.5 liter per dag nu

6 jaar geleden

Ik kan niks eten of ik heb al buikpijn Ik ben nu 19 weken. Darmen zijn gewoon van slag. Maar dat was bij mij meteen al.

6 jaar geleden

Reactie op Wendy91

Ik heb ook bijna elke dag buikpijn. Maar ga gewoon goed naar de wc. Bij mij ...
Ja dit heb ik ook. Ook niet gek dat het groeit maar wel vervelend omdat je afschrikt hé?

6 jaar geleden

Ik heb er ook last van en ook getwijfeld of ik moest bellen naar de gynaecoloog. Na 1 dag heel erg, lijkt het nu toch weer op bandenpijn. Warme kruik ertegen hielp wel iets en vooral rust nemen. Erg vervelend, sterkte!

6 jaar geleden

Ja heb ik sinds week 18. Last van krampen in me onder buik. Heel naar. Ook last van me ontlasting. Heb getwijfeld te bellen maar heb dinsdag de 20e weken echo

6 jaar geleden

Bij obstipatie werkt sinaasappelsap met een scheut olijfolie erg goed! Merk ...
Die tip kreeg ik ook van mijn vk! En elke dag start ik de dag met een yakult helpt ook super goed

6 jaar geleden

Maar die krampen kun ook het reken zijn van je baarmoeder ik heb er ook heel veel last van dat zijn je banden en je baarmoeder wat uit aan het reken is en de baby wat groter word natuurlijk ik had bij mijn eerst er ook veel last van

6 jaar geleden

Ik heb hier ook last van en inderdaad het kan je soms erg angstig maken maar veloskundige zegt dat het geen kwaad kan