20 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb ook best vaak last van me buik maar schijnt normaal te zijn vertelde de verloskundige mij. Ontlasting heb ik al sinds de zwangerschap last van.. je kan je huisarts bellen en aangeven dat je er last van hebt die sturen meestal wat naar de apotheek wat je kan gebruiken.
6 jaar geleden
Wat voor mij heel erg helpt qua eten is veel vezels en veel water drinken. Zodat je geen problemen hebt met ontlasting. Merk het gelijk als ik een dag zondig.. Wat extra helpt bij mij is Brinta(gewoon eigen merk supermarkt) als ontbijt. Misschien heb je daar wat aan❤️
6 jaar geleden
Bij obstipatie werkt sinaasappelsap met een scheut olijfolie erg goed! Merk ook dat ik met 1 of 2 glazen per dag veel minder last heb van de krampen. Werkt ook verzachtend, in tegenstelling tot de zachtjes die alles er onder enorme kracht doorheen wille duwen 😇
6 jaar geleden
Roosvicee laxo en dan eventjes 2 glaasjes.. werkt perfect! Slik ook elke dag magnesium sinds 2 weken en al sinds die tijd nu geen last Meer van groeikrampen of darm obstipatie
6 jaar geleden
Ik heb er ook last van en ook getwijfeld of ik moest bellen naar de gynaecoloog. Na 1 dag heel erg, lijkt het nu toch weer op bandenpijn. Warme kruik ertegen hielp wel iets en vooral rust nemen. Erg vervelend, sterkte!
6 jaar geleden
Ja heb ik sinds week 18. Last van krampen in me onder buik. Heel naar. Ook last van me ontlasting. Heb getwijfeld te bellen maar heb dinsdag de 20e weken echo
6 jaar geleden
Bij obstipatie werkt sinaasappelsap met een scheut olijfolie erg goed! Merk ...
Die tip kreeg ik ook van mijn vk! En elke dag start ik de dag met een yakult helpt ook super goed
6 jaar geleden
Maar die krampen kun ook het reken zijn van je baarmoeder ik heb er ook heel veel last van dat zijn je banden en je baarmoeder wat uit aan het reken is en de baby wat groter word natuurlijk ik had bij mijn eerst er ook veel last van