31 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er ook nog nooit last van gehad. Ben donderdag 32 weken .

5 jaar geleden

Ik ook niet 31+3, maar dat is alleen maar een goed teken, want dat zou aangeven dat je lichaam oefent voor weeen en je die evt snel krijgt😊

5 jaar geleden

Ik ben vrijdag 31 weken zwanger en heb dit ook nog nooit ervaren.

5 jaar geleden

Reactie op Miiechellee

Ik ook niet 31+3, maar dat is alleen maar een goed teken, want dat zou aang ...
Ik lig momenteel ook op de nicu en ze zijn blij dat ik ze nog niet heb(1 vd 2 vliezen zijn gebroken dus zolang er geen harde buiken of weeën zijn blijft alles goed gaan😊).

5 jaar geleden

Ik heb het bij deze zwangerschap wel maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen harde buiken enz. Pas toen ze me gingen strippen met 39 weken kreeg ik pas last van harde buiken/voorweeën.

5 jaar geleden

Ik weet niet hoe het voelt of wat het precies is dus weet ook niet of ik het heb haha! Heb als ik de hond uitlaat soms wel 't gevoel dat mijn buik harder is en dan moet ik even stil staan en gaat het weer is dat dan harde buik? Alles nieuw de 1e keer.

5 jaar geleden

Ik ben nu 32+2 en heb het ook nog niet gehad. Ik hoor van iedereen dat het een onprettig gevoel is. Als je het nu al heel vaak zou hebben is het juist niet goed en krijg je soms zelfs bedrust voorgeschreven. Ik denk dat wij juist blij moeten zijn, dat we het nog niet gehad hebben.

5 jaar geleden

34 weken en paar keer per dag last. Als ik op sta van een stoel of te snel wil lopen. Mijn buik is dan zo hard dat ik moet stil staan. Heel onprettig. Of bij een volle blaas. 2de kindje

5 jaar geleden

29 weken en ook nog niet gehad.

5 jaar geleden

Alleen maar fijn als je ze nog niet hebt, ik ben nu 32+5 en heb ze al vanaf 16 weken. Niet pijnlijk maar wel onprettig. Tussen de 22 en 29 weken had ik er wel 16 per dag.. niet leuk en naakt je erg onzeker. Mijn eerste is spontaan gekomen met 29+6. Nu ik die termijn voorbij ben is het een stuk rustiger.. zelf veel meer ontspannen. Hopelijk blijft de kleine man nog even zitten 😄

5 jaar geleden

Reactie op Miiechellee

Ik lig momenteel ook op de nicu en ze zijn blij dat ik ze nog niet heb(1 vd ...
Oef heftig, veel sterkte op de NICU, hopelijk blijven de harde buiken/weeën voorlopig nog weg bij jou. Heb je nu volledige bedrust?

5 jaar geleden

Ik dacht ook dat ik ze niet had, tot ik met 29 weken aan de ctg hing en blijkbaar wel een harde buik had. Sindsdien weet ik hoe ze voelen. Ik voel t alleen boven of alleen beneden in mn buik, dus ik dacht steeds dat het de baby was die vervelend lag 😅

5 jaar geleden

Ik heb ze ook al gehad en heb ook al voor weeen steets ben nu 30 weken morgen

5 jaar geleden

Ik heb ze al sinds 22 weken en ik heb ze regelmatig (Ik moet dus ook rustiger aan gaan doen) Mijn eerste zoontje, nu 3 jaar, is met 29+2 weken geboren. Vandaag ben ik 29+1 weken zwanger. Er zijn ook mensen die hun hele zwangerschap zo goed als geen harde buiken ervaren. Dus niks om je zorgen over te maken 🙂

5 jaar geleden

Ik heb het (denk ik) ook nog niet gehad, bijna 32 weken nu. Ik heb het nog gevraagd bij de vk en het was geen probleem! Alleen maar fijn juist

5 jaar geleden

Iedere dag meerdere malen vanaf een week of 19. VK zegt dat sommige baarmoeders heftiger reageren op bewegingen van jou of het kind. Ik maak me geen zorgen.

5 jaar geleden

Ben nu 32+4 wkn en heb er eigenlijk ook nog geen last van gehad. Bij mijn vorige zwangerschap overigens ook niet, dus maak me geen zorgen. Had wel het idee dat ik van het weekend iets van indalingsweeën had. Morgen heb ik controle, dan de gyn maar even vragen of dat klopt😊

5 jaar geleden

Ik heb ze ook nog niet gehad

5 jaar geleden

Reactie op Miiechellee

Ik ook niet 31+3, maar dat is alleen maar een goed teken, want dat zou aang ...
Dat is niet helemaal kloppend, je kunt ze zelfs vanaf week 20 al hebben en wel gewoon bevallen met 40 weken 😉

5 jaar geleden

Ik ook niet hoor. Zou niet weten hoe een wee of harde buik voelt en ben morgen 32w. Ook geen last van me borsten of iets al maanden.