49 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben al 40 en ben gezegend met mijn 4e, behalve dat ik kapot ben en extreem misselijk deze ronde maak ik mij vooralsnog geen zorgen... ben wel blij dat ik een echo heb gehad met een kloppend hartje. En donderdag de 10 weken. Hopelijk dan alles goed

3 jaar geleden

Hoi ik ben 36, 37 op uigerekende datum. Ben nu 18 weken zwanger. Ik heb controles via het ziekenhuis. Dit omdat ik buiten de leeftijd een iets te hoog bmi heb. Beide milde risico's. Heb tot nu toe geen problemen en een goede zwangerschap

3 jaar geleden

Ik ben nu 43 en zwanger van de 3e. 36 jaar zwanger van de 1e en op mijn 39e zwanger van de 2e. Qua risico’s heb ik altijd getest. Bij de laatste de nipt test gedaan met neven bevindingen en alles was gezond.

3 jaar geleden

Hallo mede +dertigers :-) Ik ben 36 jaar en zwanger van de 1e. In totaal 3 miskramen gehad mede daardoor beleef ik de zwangerschap niet zonder zorgen. Maar iedere week die erbij komt kan ik steeds ietsjes meer genieten. Vandaag 15 weken!

3 jaar geleden

Ik ben 36 en zwanger van de eerste. Ik zal 37 zijn in oktober. Ik maak me eigenlijk geen zorgen over mijn leeftijd, daar hebben ze in het ziekenhuis ook nooit iets bijzonders over gezegd eigenlijk. Ik heb echter ook een te hoog bmi en dat vind ik enger. Maar tot nu toe gaat alles super dus heb eigenlijk weinig zorgen.

3 jaar geleden

Reactie op leejanne

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 38, 9+1 weken zwanger. Twee bloedcontroles ...
Hoe ben je nu zwanger geraakt? Natuurlijke manier of ivf? Xxx

3 jaar geleden

Reactie op ster🎁

Hoe ben je nu zwanger geraakt? Natuurlijke manier of ivf? Xxx
Zwanger geraakt van een afgebroken iui. Ik had 5 follikels, 3 grote en 2 wat kleinere, iui kon niet doorgaan, gemeenschapsverbod, niet geluisterd🙈 nu dus eindelijk zwanger na 5 jaar proberen en medische molen. En ik heb de nipt overigens wel gedaan, met nevenbevindingen, alles in orde 👌🏻 En allerlei extra controles gingen er meteen af met Corona 😕

3 jaar geleden

Reactie op lizzy43

Ik ben nu 43 en zwanger van de 3e. 36 jaar zwanger van de 1e en op mijn 39e ...
Geweldig! 🌹

3 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van mijn 2e en beval op 36 jarig leeftijd. We proberen de 3e er meteen achteraan te krijgen. Heeft ons een paar zware jaren gekost zwanger te raken zowel bij de 1e (24jaar jong) als bij deze. Ik probeer zoveel mogelijk rust momenten te creëren en werk iets minder. Elke dag een stukje fietsen. En zoveel mogelijk gezond te eten.