33 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 36 weken .. gisteren dacht ik oke hij komt eraan heel veel pijn maar nee hoor valse alarm .. is me 2e en heel veel verschil met de 1ste ik heb nu meer last ervan ..

5 jaar geleden

Hier ook 38 weken vandaag 😀. Idd heel erg benieuwd. Alles is klaar in huis. Heb tot nu toe nog niet echt last volgens mij. Wel sneller harde buiken als ik stevig door wil lopen, en af en toe wat lage rugpijn. Enigste wat inneens weer anders is, is dat ik nu inneens geen eetbuien meer heb.

5 jaar geleden

Hier ook 38 weken vandaag:). Aan de ene kant ben ik soms de kwaaltjes als bekkeninstabiliteit, rugpijn, maagzuur zat, maar ik wil wel dat de baby nog lekker door kan groeien omdat hij ietsje lichter dan gemiddeld is. Dubbel gevoel dus. Ik voel alleen rugpijn en soms wat rommelende darmen en wel meer harde buiken maar geen echte weeën.

5 jaar geleden

Vandaag 38+2! Gister even het idee dat er iets kon gebeuren. Zo’n 3 uur naar gevoel / menstruatie pijn in de onderkant van m’n baarmoeder. Daarvoor extreem drukke baby in m’n buik. Ook pijn wat onregelmatig meer werd en dan weer minder. Waarschijnlijk voorweeën. Nu wel iets gevoelige baarmoeder alsof ik ongesteld ben. Verwacht de baby eerlijk gezegd niet voor de 40 weken.

5 jaar geleden

Ohja! En regelmatig harde, en soms wat pijnlijke, harde buiken 😰

5 jaar geleden

38 weken en ik voel niets, Misschien Héél vage menstruatie achtige sensatie maar that’s it. Ik heb Niet het gevoel dat kindje al ingedaald is want ik draag nog steeds erg vanboven. Ik hoop dat ik niet moet ingeleid worden, je hoort toch dat de weeën veel pijnlijker zijn of ben ik fout?

5 jaar geleden

Ik ben nu 38+4, afgelopen woensdag had ik 1cm ontsluiting maar de baarmoedermond was nog niet verkort. Wel heel veel last van harde buiken. Stiekem hoop ik dat de kleine meid zich deze week meld

5 jaar geleden

Hier 34 weken. Gaat me veelste langzaam. Van mij mag ie komen 😁😂

5 jaar geleden

Hier 37+5 En sinds paar dagen hangt mijn buik echt laag. Ik heb ook opeens striemen onder aan mijn buik gekregen sinds deze week. De hele zwangerschap had ik er geen gekregen 🙈 Van mij mag hij ook komen! Maar ik heb de hele zwangerschap ook nog geen last van harde buiken of voorweeen gehad 🙈 lopen lukt niet meer zo lekker dus wandelen ofzo doe ik niet meer. Dingen in huis doe ik wel nog maar wel sneller uitgeput.

5 jaar geleden

Hier 36+2 voel nog niks wat lijkt op een begin. Zelfs nog geen harde buiken gehad.

5 jaar geleden

Reactie op edeschuttere

38 weken en ik voel niets, Misschien Héél vage menstruatie achtige sensatie ...
Waarom nu al zorgen maken over inleiden? Hier ook 38 weken en ook nog helemaal niks. Draag ook nog hoog, dinsdag weer controle. Ik wacht het allemaal rustig af en maak me tot 40 weken nog nergens zorgen over ondanks ze mijn kereltje al groot schatten 😉

5 jaar geleden

Ik voel nog helemaal niks, vandaag 38 weken. Wel ontzettende maagzuur en weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet gaan liggen in bed 😅

5 jaar geleden

39 wk. Helemaal klaar mee... ik klaag voor mijn gevoel heel de dag. Word gewoon sago van mezelf🤣🤣🤣 Liggen zitten en staan alles is gewoon moeilijk.. maar ja.. ze komt wanneer ze er zelf klaar voor is. Veel harde buiken, lichte krampen. Dus ga zo nog maar een rondje rennen denk🤪🤪🤪🤪 Succes ladies... 💕❤

5 jaar geleden

37weken eerste kindje ik voel wat harde buiken en rugpijn maar de pijn blijft wel hangen meer dan 1 uur en buik krampen ik heb dat all 3 dagen maar voor de rest ik weet niet wat het is mss gwn pijn 😂😂😂

5 jaar geleden

Reactie op ColetV

39 wk. Helemaal klaar mee... ik klaag voor mijn gevoel heel de dag. Word ge ...
Hier ook 39 weken. Maar geen enkel voorteken.. dus die zit nog wel even ben ik bang 😐

5 jaar geleden

Dames! Een vraagje. Morgen ben ik 38 weken en dinsdag weer controle, gaan ze dan voelen hoe ver ik eventueel ontsluiting heb ofzo? Omdat sommige van jullie dat al weten? Eerste kindje hier dus geen idee :) Heel stom, het ene moment ben ik heel nieuwschierig naar de bevalling, het andere moment schijt ik in m'n broek. Net zoals dat ik het ene moment heel erg besef dat het 'ieder moment' kan gebeuren en het andere moment denk dat het er nog lang niet is 😬

5 jaar geleden

Vandaag ook precies 38 weken, veel harde buiken, voorweeën, maagzuur en onrustige benen.. Nee bij mij hebben ze nooit gevoeld hoeveel cm ontsluiting dat ik had. Alleen als de bevalling was begonnen de verloskundige gebeld had dan pas ging ze bekijken/ voelen hoe ver ik was.

5 jaar geleden

Hier ook precies 38w en was er ook helemaal klaar voor en mee.. Zit nu sinds donderdag thuis met een dubbele oorontsteking! Verga van de pijn en al 3 nachten vrijwel niet kunnen slapen, dus heb nu zoiets van wacht nog maar even..

5 jaar geleden

Reactie op Puckje12

Hier ook 39 weken. Maar geen enkel voorteken.. dus die zit nog wel even ben ...
Net een stuk gewandeld. Misschien helpt het... Succes he!!! Nog even!

5 jaar geleden

Reactie op Jenns

Hier ook precies 38w en was er ook helemaal klaar voor en mee.. Zit nu si ...
Heftig, hopelijk ben je er snel vanaf en kan je nog even bijkomen voordat de kleine komt!