10 Reacties

5 jaar geleden

Ik bedoel een bittere smaak in mijn mond

5 jaar geleden

Maagzuur heeft ook te maken met hormonen en doordat alles in je lichaam verweekt, komt het sneller omhoog. Ik gebruik zelf omeprazol 20mg (via de huisarts) maar ik moet dat echt elke dag nemen voordat ik daadwerkelijk last krijg. Als ik eenmaal maagzuur heb, dan helpt niks meer behalve wachten of het maagzuur overgeven

5 jaar geleden

Ik heb ook last van maagzuur... Bij mij helpt Riopan het best. Probeer ook steeds nadat je iets gegeten hebt zeker een uur niet te liggen (ik ben nogal fan van middagdutjes na de maaltijd 😅). Ook zo weinig mogelijk tomaten, paprika, fruitsappen,... eten of drinken.

5 jaar geleden

Ik drink veel melk en eet rennies. Helpt redelijk.. Hier al last van misselijkheid sinds week 30 en nog steeds. Inmiddels ook 39 weken zwanger 🙉

5 jaar geleden

Er zijn al best veel topics hierover geopend. Ik adviseer omeprazol via je huisarts. 1 capsuld werkt voor +/- 26 uurtjes.

5 jaar geleden

Reactie op H C

Er zijn al best veel topics hierover geopend. Ik adviseer omeprazol via je ...
Dankjewel. Ja dat weet ik maar dat gaat meer over misselijkheid gedurende de zwangerschap in zijn algemeen en ik was meer ongerust omdat het nu opeens verschijnt met 39 weken. Vandaar mijn topic.

5 jaar geleden

Bij mij helpte melk drinken heel goed en antimetel maar nu ook maagbeschermer gekregen

5 jaar geleden

Reactie op missweezenbeek

Dankjewel. Ja dat weet ik maar dat gaat meer over misselijkheid gedurende d ...
Sterkte! Maar omegaprazol werkt echt super goed. Ik slik het sinds 35 weken. Ben morgen 38.

5 jaar geleden

Antagel doet bij mij wonderen! Bij de apotheek verkrijgbaar. En oppassen met melk/zuivel: vaak maar een tijdelijke remmer om vervolgens dubbel zo hard terug te komen.

5 jaar geleden

Ik had ook ontzettende last van maagzuur. Kon niets meer eten zonder last te hebben en slapen ging al helemaal niet meer. Sinds een paar dagen slik ik omeperazol. Echt, wat een verademing! Heb nergens meer last van! Raad iedereen dit aan.