22 Reacties

4 jaar geleden

Ja, hier ook! Of misschien zelfs die ernaast. Heeft ze van mn man, die heeft alles ook in een andere volgorde gedaan.

4 jaar geleden

Met 15 weken, eerste tandje doorgekomen, onderste voortand (weet niet hoe die tand heet) en de andere onderste voortand ook al een wit puntje. De al door is, is nog scherp ook!

4 jaar geleden

Mijn dochter van nu bijna 4 maanden denk ik ook dat er een tandje aan het doorkomen is. Mijn zoon (nu 6) had met 3 maanden ook zijn eerste 2 tanden. Dit waren zijn ondertanden

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft haar eerste 2 onder tandjes met 10 ja echt waar 10 weken gekregen!! Zo bizar!

4 jaar geleden

17 weken en Nog geen tandjes Of puntjes! Ieder zn tempo ben benieuwd

4 jaar geleden

Bij ons lijkt het ook of de hoektanden als eerst gaan doorkomen. Wist niet dat het kon! Aan beide kanten zichtbaar en aan 1 kant al 2 puntjes door

4 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 4maande en kzie bij hem ook al witte tandjes door het tandvlees heen, ook steekt hij super veel zen handen in zen en maakt veel speeksel aan en heeft ook last van diaree... kdacht ook dat dit te vroeg was en ni kon, maar het kan dus effectief wel

4 jaar geleden

Ja hier zie ik de 2 ondertandjes puntjes en zijn linkerboventandje ook, nu 4,5 maand en begon al een beetje te irriteren met 4 maanden

4 jaar geleden

Met precies 4 maand kwam bij m’n dochter de eerste ondertand door, nu 4,5 maand en het tandje er naast is er ook al bijna.

4 jaar geleden

Reactie op AnneElisabeth

Met precies 4 maand kwam bij m’n dochter de eerste ondertand door, nu 4,5 m ...
Hoelang duurde het bij jullie van puntje tot tand?

4 jaar geleden

Yes hier ook, 4 maanden en 18 dagen en bijna 2 onder tandjes

4 jaar geleden

Hoi hoi Hier komt volgens mij ook aan de bovenkant de hoektandjes door mees is nu bijna 5 maand

4 jaar geleden

Ons kleintje had bij 3.5 maand al haar voorste 2 ondertandjes. Ook absurd vroeg! Maar nog geen hoektandjes gevoeld.

4 jaar geleden

Sinds 2 dagen is mij dochter van 4 maanden totaal niet in der hum. Veel huilen, kwijlen en bijten op der handje. Ze weet niet wat ze met zichzelf aan moet. Ik kan nog nergens een tandje voelen.. wat denken jullie? Is er iets op komst?

4 jaar geleden

Sinds 2 dagen is mij dochter van 4 maanden totaal niet in der hum. Veel hu ...
Hier precies hetzelfde! Voel ook geen bobbeltjes maar is echt hele tijd met z’n hand in de mond en erg kwijlen. Huilt ook veel sneller en je ziet gewoon dat die ergens last van heeft

4 jaar geleden

Hier deed ze gisteren heeeeeel erg kwijlen. Heel haar shirt doorweekt. Dus ik voelen....harde puntjes bij haar hoektand. Even samen met de zaklamp gekeken en ja...echte puntjes te zien.

4 jaar geleden

Hier ook hoektanden gespot. 20 weken is hij nu. 😁

4 jaar geleden

Ja hier ook hoektanden al door aan het komen.

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia1234

Hier precies hetzelfde! Voel ook geen bobbeltjes maar is echt hele tijd met ...
Hier ook precies hetzelfde! Nog geen tandjes gespot...

4 jaar geleden

Mijn ventje had met 3maanden een wit puntje bij zn hoektand. Hij is nog niet helemaal door, maar zag van de week dat de andere hoektand ook dik en rood is. Dus ik vermoed straks eeb klein vampiertje te hebben🧛‍♂️