22 Reacties

4 jaar geleden
Mijn dochter van nu bijna 4 maanden denk ik ook dat er een tandje aan het doorkomen is. Mijn zoon (nu 6) had met 3 maanden ook zijn eerste 2 tanden. Dit waren zijn ondertanden

4 jaar geleden
Ja hier zie ik de 2 ondertandjes puntjes en zijn linkerboventandje ook, nu 4,5 maand en begon al een beetje te irriteren met 4 maanden

4 jaar geleden
Met precies 4 maand kwam bij m’n dochter de eerste ondertand door, nu 4,5 maand en het tandje er naast is er ook al bijna.

4 jaar geleden
Reactie op AnneElisabeth
Met precies 4 maand kwam bij m’n dochter de eerste ondertand door, nu 4,5 m ...
Hoelang duurde het bij jullie van puntje tot tand?

4 jaar geleden
Hoi hoi
Hier komt volgens mij ook aan de bovenkant de hoektandjes door mees is nu bijna 5 maand

4 jaar geleden
Sinds 2 dagen is mij dochter van 4 maanden totaal niet in der hum. Veel huilen, kwijlen en bijten op der handje. Ze weet niet wat ze met zichzelf aan moet. Ik kan nog nergens een tandje voelen.. wat denken jullie? Is er iets op komst?

4 jaar geleden
Sinds 2 dagen is mij dochter van 4 maanden totaal niet in der hum. Veel hu ...
Hier precies hetzelfde! Voel ook geen bobbeltjes maar is echt hele tijd met z’n hand in de mond en erg kwijlen. Huilt ook veel sneller en je ziet gewoon dat die ergens last van heeft

4 jaar geleden
Hier deed ze gisteren heeeeeel erg kwijlen. Heel haar shirt doorweekt. Dus ik voelen....harde puntjes bij haar hoektand. Even samen met de zaklamp gekeken en ja...echte puntjes te zien.