5+3 of andere combinaties

Eer85
2 maanden geleden
Volgen
Hi all, Het voelt zo dom om te vragen, maar zit nu al een tijdje in deze app.. en ik kom vaak cijfer combinaties tegen, alleen ik begrijp niet wat dat is... kan iemand mij helpen? Voorbeeld combi’s: 5+3, 4+2 etc...
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
17 reacties
KimRoermond
2 maanden geleden
Achter het plusteken is het aantal dagen dus 5+2 = 5 weken en 2 dagen
  • Rapporteren
poekie2
2 maanden geleden
5+3 is 5 weken en 3 dagen zwanger🤗
  • Rapporteren
Smuts
2 maanden geleden
Dat is de zwangerschapsduur eerste getal zijn de weken en tweede getal dagen
  • Rapporteren
FlynnR
2 maanden geleden
Dus, wat is jouw cijfercombinatie? :)
  • Rapporteren
Zahratii
2 maanden geleden
Hihi ik vroeg mij dat ook af.. mijne is 4+3 😍
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
2 maanden geleden
4 weken + 1 dag zwanger, gelet op mijn ovulatie 🥰 volgens laatste menstruatie 5 weken, maar dat klopt dus totaal niet 🥳
  • Rapporteren
Jaimy88
2 maanden geleden
Haha dat vroeg ik mij ook af! Dank voor het vragen;-). Ik ben trouwens 4+1:-)
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
2 maanden geleden
Reactie op Jaimy88
Haha dat vroeg ik mij ook af! Dank voor het vragen;-). Ik ben trouwens 4+1:-)
Dan lopen wij gelijk! Wanneer heb je positief getest? En heb je kwaaltjes?
  • Rapporteren
Jaimy88
2 maanden geleden
Dan lopen wij gelijk! Wanneer heb je positief getest? En heb je kwaaltjes?
Jaa indd! Ik heb zondag positief getest. We hebben een IUI traject gehad. Enige wat ik heb is dat ik ontzettend moe ben, voor de rest niks. Maar dat maakt me juist onzeker. Op maandag 2 maart de echo. En jij last van kwaaltjes?
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
2 maanden geleden
Reactie op Jaimy88
Jaa indd! Ik heb zondag positief getest. We hebben een IUI traject gehad. Enige wat ik heb is dat ik ontzettend moe ben, voor de rest niks. Maar dat maakt me juist onzeker. Op maandag 2 maart de echo. En jij last van kwaaltjes?
Oooh wat bijzonder IUI! Eerste ronde meteen of dat niet? Aah ja ik heb vanaf maandag getest en positief.. test nu nog iedere dag en loopt netjes op! Ik heb ook geen kwaaltjes hoor, merk sinds deze week ook op werk dat ik alleen moe ben vanaf de middag. Eenmaal thuis gaat het wel weer. Eerdere dagen had ik af en toe wel wat steekjes/krampjes lichtjes in onderbuik of eierstok..en als ik hard op mijn linkerborst duw op een bepaald plek voelt het wat blauw 😅 Ik denk dat de meeste klachten pas vanaf week 5/6 komen! Ik heb pas op 11 maart de echo, bij precies 8 weken 🥰 krijg jij hem eerder omdat het via IUI is?
  • Rapporteren
Eer85
2 maanden geleden
Ooooooohhhh! Geweldig! Dank je wel iedereen. Dan ben ik 6+2! Wat te gek!
  • Rapporteren
Jaimy88
2 maanden geleden
Oooh wat bijzonder IUI! Eerste ronde meteen of dat niet? Aah ja ik heb vanaf maandag getest en positief.. test nu nog iedere dag en loopt netjes op! Ik heb ook geen kwaaltjes hoor, merk sinds deze week ook op werk dat ik alleen moe ben vanaf de middag. Eenmaal thuis gaat het wel weer. Eerdere dagen had ik af en toe wel wat steekjes/krampjes lichtjes in onderbuik of eierstok..en als ik hard op mijn linkerborst duw op een bepaald plek voelt het wat blauw 😅 Ik denk dat de meeste klachten pas vanaf week 5/6 komen! Ik heb pas op 11 maart de echo, bij precies 8 weken 🥰 krijg jij hem eerder omdat het via IUI is?
Nee dat niet, de vierde keer was het raak😁Ja ik heb zondag en maandag getest met clearblue en die gaf ‘zwanger 1-2 week’ aan. Jaa beetje soortgelijke kwaaltjes hebben we, haha. Ja 5 weken na inseminatie (bij een positieve zwangerschapstest) krijg je een echo in de kliniek. Daarna gewoon bij de VK. Opzich gaan de dagen wel snel, voor je het weet is het 11 maart!😊
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
2 maanden geleden
Reactie op Jaimy88
Nee dat niet, de vierde keer was het raak😁Ja ik heb zondag en maandag getest met clearblue en die gaf ‘zwanger 1-2 week’ aan. Jaa beetje soortgelijke kwaaltjes hebben we, haha. Ja 5 weken na inseminatie (bij een positieve zwangerschapstest) krijg je een echo in de kliniek. Daarna gewoon bij de VK. Opzich gaan de dagen wel snel, voor je het weet is het 11 maart!😊
Ik hoop het! Heb vandaag voor het eerst getest met digitaal, 1-2 weken. Zou nu elk moment over moeten gaan naar 2-3 weken als t goed is... ga jij nog verder testen of niet?
  • Rapporteren
Jaimy88
2 maanden geleden
Ik hoop het! Heb vandaag voor het eerst getest met digitaal, 1-2 weken. Zou nu elk moment over moeten gaan naar 2-3 weken als t goed is... ga jij nog verder testen of niet?
Ja precies. Het liefst test ik elke dag😉 Maar ik denk dat ik zondag weer ga testen. Ook voor mn gemoedstoestand, hahaha. Vind het allemaal erg spannend. En jij?
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
2 maanden geleden
Reactie op Jaimy88
Ja precies. Het liefst test ik elke dag😉 Maar ik denk dat ik zondag weer ga testen. Ook voor mn gemoedstoestand, hahaha. Vind het allemaal erg spannend. En jij?
Ik test deze week iedere dag, zondag weer een digitale denk ik! Hoop dat hij dan 2-3 weken zegt.. had net 15 testen besteld, dus had er over 😂
  • Rapporteren
Jaimy88
2 maanden geleden
Ik test deze week iedere dag, zondag weer een digitale denk ik! Hoop dat hij dan 2-3 weken zegt.. had net 15 testen besteld, dus had er over 😂
Haha ja dan kun je het net zo goed opmaken!😁 Ik ga morgen ook weer ff bestellen😉
  • Rapporteren