147 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad.. dat was toen uiteindelijk niets. Je zou even kunnen bellen met de verloskundige, misschien dat je even gezien kan worden

4 jaar geleden

Reactie op DDD1992

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies gehad.. dat was toen u ...
Dank je ! Moest zojuist weer plassen en nu zat er niks op het toilet papier. Houd het maar even in de gaten

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Dank je ! Moest zojuist weer plassen en nu zat er niks op het toilet papier ...
Inderdaad even in de gaten houden. Kunnen vaatjes zijn die gesprongen zijn. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op DDD1992

Inderdaad even in de gaten houden. Kunnen vaatjes zijn die gesprongen zijn. ...
Dank je wel !

4 jaar geleden

Wat schrikken Elsa, hopelijk blijft het nu weg.

4 jaar geleden

Ik heb dit bij de eerste gehad. Innestelingsbloed of het komt doordat je iets zwaars hebt gedaan voor je lichaam (veel bewegen, niezen, of hard drukken tijdens het ontlasten)

4 jaar geleden

Reactie op Corinestrs

Ik heb dit bij de eerste gehad. Innestelingsbloed of het komt doordat je ie ...
Ben wel verkouden en veel hoesten, gisteren veel gehoest. Rug en hoofd doen er ook pijn van. Hoop dat het hier bij blijft ! Bedankt voor je reactie

4 jaar geleden

Zojuist VK gebeld, moet het inderdaad in de gaten houden of het niet erger word, meer bloeding, meer pijn ect. Ze hebben het genoteerd in mijn dossier, toch even fijn om gebeld te hebben

4 jaar geleden

Ik ben nu 4+4 en heb ook last van wat krampjes en licht bloedverlies gehad, een beetje roze in de afscheiding is nu gelukkig weg. Ik lees inderdaad veel dat het innesteling kan zijn. Maar bij ieder kraampje denk ik oké dit wat het dan... moet ik me zorgen maken om die krampjes?

4 jaar geleden

Reactie op Melissa Schaekens

Ik ben nu 4+4 en heb ook last van wat krampjes en licht bloedverlies gehad, ...
Denk de krampen niet, ik heb sinds week 3 krampen en een druk gevoel op mn baarmoeder. Had dit verteld aan de VK en hoefde mij niet zorgen te maken, alleen als er meer bloeding komt dan moet ik weer ziek melden

4 jaar geleden

Ik heb nog geen bloedverlies gehad 3.5 week zwanger nu. Alleen misselijkheid en een opgeblazengevoel.

4 jaar geleden

Vraagje.. na de innesteling maak je toch pas hcg aan? Ik testte positief en had daarna wat meer krampen dan nu. Ik was toen 3 weken en 5 dagen. Was het toen de innesteling pas? Nu voel ik wel eens steken als ik te druk bezig ben of zomaar links en rechts. Maar echt krampen zijn het nu niet (4 weken 5 dagen)

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Vraagje.. na de innesteling maak je toch pas hcg aan? Ik testte positief en ...
Ja wat ik op internet lees wel. Maar heb een bloeding gehad in januari wat 3 dagen duurde en ik denk zelf dat het ongesteldheid is geweest. Maar als ik nu hcg positief test ben ik misschien langer zwanger ? Morgen of overmorgen ga ik met de cleaurblue digital testen. Dus ik ben benieuwd🙈

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Vraagje.. na de innesteling maak je toch pas hcg aan? Ik testte positief en ...
Hi, ik had heel licht bloedverlies op de dag van menstruatie en de dag erna en testte positief. Had voor de zekerheid 2 verschillende testen gedaan en 2 dagen achter elkaar getest. De streepjes kwamen toen heel langzaam te voorschijn. Een week later getest en de 2de streep kwam gelijk en donker van kleur.

4 jaar geleden

Hi! Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en ontdekte vanochtend ook bloedverlies. Flink schrikken. Het zat niet in mijn pyama broek, alleen maar met afvegen en een paar druppels in het toilet. Nu is het bloeden gestopt en overgegaan naar bruin bloed. Ik heb de VK gebeld en zij maakte zich gelukkig geen zorgen en zag dit ook niet als een voorbode. Verder heb ik gelukkig geen last van buikpijn etc.

4 jaar geleden

Reactie op Rianne1992

Hi! Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en ontdekte vanochtend ook bloe ...
Ja dat was de reactie van mijn VK ook, maar toch blijft het spannend en beetje aan mij knagen 😊

4 jaar geleden

Bij mij is dit helaas geen goed nieuws geweest denk ik, aangezien ik nu ineens negatief test.. :(

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Ja dat was de reactie van mijn VK ook, maar toch blijft het spannend en bee ...
Hoe is het nu ik had dit namelijk gisteravond ook

4 jaar geleden

Van vrijdag t/m maandag positief getest. Vandaag een heel licht streepje. Morgen maar eens testen met een clearblue digital

4 jaar geleden

Reactie op Minnie1991

Hoe is het nu ik had dit namelijk gisteravond ook
Ik had er ook gister last van en nu weer niet en zo gaat het al sinds zaterdag word je behoorlijk onzeker van