147 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Ja dat was de reactie van mijn VK ook, maar toch blijft het spannend en bee ...
Ik heb het ook al sinds zaterdag dan weer wel bij het afvegen dan weer niet je word er gewoon onzeker van ik zelf heb de vk gebeld aangezien ik vorig jaar al 2 miskramen heb gehad ze maakt zich geen zorgen maar voor mij gemoedsrust is mijn echo eerder gepland dan de 28ste ...

4 jaar geleden

Reactie op Rianne1992

Hi! Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en ontdekte vanochtend ook bloe ...
Precies hetzelfde! Ben nu 6+3 en heb gisteren en vandaag heel licht (bruin) bloedverlies bij het afvegen of een paar druppels in het toilet. Verloskundige gebeld en zij gaf aan dat dit normaal is. Mocht het echter meer bloedverlies worden of meer klachten, dan moet ik weer bellen. Mijn echo staat gepland op 24 februari. Ze konden het verzetten naar eerder, maar dan ben ik 7 weken. Met 8 weken kan je toch meer zien, heb de afspraak dan ook zo gelaten. Als er wat gebeurt, gebeurt het toch.. Voor nu afwachten.

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Precies hetzelfde! Ben nu 6+3 en heb gisteren en vandaag heel licht (bruin) ...
Ik ben ook zo al bezig vanaf zaterdag dus maar de vk gebeld overlegd ze zegt dat ik niet al teveel zorgen hoefde te maken maar omdat ik al eerder 2 miskramen heb gehad had ik me echo toch week eerder gezet in plaats van de 28ste ook voor mijn gemoedsrust want je word wel heel onzeker er van

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik heb het ook al sinds zaterdag dan weer wel bij het afvegen dan weer niet ...
Ik moet om 15:45 bij gynocoloog zijn

4 jaar geleden

Reactie op Minnie1991

Ik moet om 15:45 bij gynocoloog zijn
Ik hoop dat alles goed is straks voor je en ik mag nog weekje wachten word er helemaal onzeker van

4 jaar geleden

Reactie op Minnie1991

Ik moet om 15:45 bij gynocoloog zijn
Hoe is het gegaan? Ben best wel nieuwsgierig

4 jaar geleden

Ik vannacht ook. Ik schrok me rot dat ik met de vk een afspraak heb gemaakt. Maar is normaal dat ik beetje bloed maar als het te erg wordt ja het kwestie van terug gaan met spoed. Heb was om 20ste eerste Echo

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik ben ook zo al bezig vanaf zaterdag dus maar de vk gebeld overlegd ze zeg ...
Ik snap je zorgen. Fijn dat je eerder terecht kon! Hopelijj verloopt alles goed. Ik wens je al het goeds toe❤

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Hoe is het gegaan? Ben best wel nieuwsgierig
Geen gekke dingen

4 jaar geleden

Reactie op Minnie1991

Geen gekke dingen
Gelukkig ben blij voor je ❤💕 ik mag nog week wachten

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Ik snap je zorgen. Fijn dat je eerder terecht kon! Hopelijj verloopt alles ...
Hopelijk wel we houden het gewoon positief

4 jaar geleden

Reactie op Minnie1991

Geen gekke dingen
Trouwens bloed is gestopt daar ben ik al heel blij me trouwens helemaal vergeten te zeggen

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Gelukkig ben blij voor je ❤💕 ik mag nog week wachten
Bij mij nu ook. Het zal wel groei te maken hebben

4 jaar geleden

Reactie op Minnie1991

Bij mij nu ook. Het zal wel groei te maken hebben
Denk het ook wel anders zou ik nu toch moeten weten dat het goed mis was kan bijna niet wachten tot ik mag gaan voor echo

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Denk het ook wel anders zou ik nu toch moeten weten dat het goed mis was ka ...
Daarom positief is moeilijk. Ik was vanmiddah ook helemaal in de stress hoor. 2 miskramen achter elkaar gehad. Nu rust dus ik ga lekker in bed met kruikje

4 jaar geleden

Reactie op Minnie1991

Daarom positief is moeilijk. Ik was vanmiddah ook helemaal in de stress hoo ...
Ja inderdaad ik ook 2 miskramen in een korte tijd laat je nu op zo'n moment toch wel denken ik ben blij dat het niks ernstigs was bij je ... Inderdaad na een echo krijg je ineens meer rust omdat je nu weet dat het oke is en ik hoop ook op goed nieuws maar blijf positief

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ja inderdaad ik ook 2 miskramen in een korte tijd laat je nu op zo'n momen ...
Komt goed!

4 jaar geleden

Heb zojuist helderrood bloedverlies plus lichte buikpijn of een samentrekking (lijkt op menstruatiepijn) ik verwacht er niet veel goeds van... had gisteren en vandaag lichtbruin bloed verlies en nu helderrood.. hadden jullie dit ook? Dit is mijn eerste zwangerschap en vind dit zo eng😔😔😔

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Heb zojuist helderrood bloedverlies plus lichte buikpijn of een samentrekki ...
Pfff wat eng allemaal! Hopelijk niks ernstig🙏🏻🍀

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Heb zojuist helderrood bloedverlies plus lichte buikpijn of een samentrekki ...
Hoe ver ben je precies?