147 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Dank je wel ...hoe gaat nu met jou ❤❤
Het gaat wel beter. Probeer er positief in te staan. Ga ook door met mijn dagelijkse routine en afspraken. Dat leidt me af.. Nu ik in bed lig denk ik er weer aan, maar zonder te huilen. Dat vind ik al wat😊 Probeer je rust te pakken meid. Het is niet makkelijk wat je meemaakt.. Het komt met de tijd goed. Je mag verdrietig zijn. Dat hoort erbij.. laat morgen even weten hoe het is gegaan. Nogmaals sterkte❤

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Het gaat wel beter. Probeer er positief in te staan. Ga ook door met mijn d ...
Ik ken je gevoel helemaal heb het ene moment huilbuien andere moment dan ben ik heel positief en zie net ik ben precies 2 dagen na jou..we komen er wel en als de tijd daar is dan komt er vast nog een wondertje...merk nu ook nu me man even aan het douchen is dat ik het ineens zo moeilijk krijg maar het is een kwestie van tijd tot het een plekje heeft gekregen .....ik zal je zeker morgen laten weten en dank je wel ❤❤❤

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Het is vervelend en erg verdrietig zeker omdat ik al 2 miskramen heb gehad ...
Ja, ik kan het me voorstellen, ik dacht dat de twee streepjes op de zwangerschapstest het beste gevoel ooit waren. Maar zwanger blijven lijkt nog een grotere uitdaging dan zwanger raken. Heel veel sterkte gewenst! 💜

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Het gaat wel beter. Probeer er positief in te staan. Ga ook door met mijn d ...
Knap hoe je erin staat en ik vind het zo rot voor je 💔

4 jaar geleden

Update ziekenhuis weer en weer bloed prikken en weer wachten op uitslag en een echo ook weer dan word er misschien toch wel wat meer duidelijk en dan kijken of ze me gaan houden of niet... nog steeds heel veel pijn en ook heel de nacht amper geslapen

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Update ziekenhuis weer en weer bloed prikken en weer wachten op uitslag en ...
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid..❤

4 jaar geleden

Ik had net ineens felrood bloedverlies. Wel na een orgasme dus hoop maar dat het daarmee te maken heeft. Over 2 dagen eerste echo...

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid..❤
Ik word geopereerd buiten baarmoederlijk zwangerschap en eierstok eruit ben nu aan het wachten tot ik geopereerd word

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik word geopereerd buiten baarmoederlijk zwangerschap en eierstok eruit ben ...
Jeetje, heel veel sterkte! ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik word geopereerd buiten baarmoederlijk zwangerschap en eierstok eruit ben ...
Veel sterke meid. ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik word geopereerd buiten baarmoederlijk zwangerschap en eierstok eruit ben ...
Nee! Wat erg! Sterkte

4 jaar geleden

Ik ben nu 7+1weken zwanger, ook met plassen veel bruin bloed met afvegen heb geen krampen maar maak me ook zorgen, morgen hebben we de 1e echo

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik word geopereerd buiten baarmoederlijk zwangerschap en eierstok eruit ben ...
Jeetje wat heftig.. Heb er geen woorden voor... Ik leef met je mee❤ Heel veel sterkte toegewenst😔

4 jaar geleden

Reactie op Sara56

Jeetje wat heftig.. Heb er geen woorden voor... Ik leef met je mee❤ Heel ve ...
Dank je lieverd❤❤❤ vandaag gaat het beter met me wel nog veel pijn maar komt door de operatie en erg moe wel hele nacht door geslapen straks lekker naar huis weer

4 jaar geleden

Iedereen bedankt voor de lieve berichten❤❤❤ ik ben niet echt instaat om iedereen persoonlijk te bedanken dus dan zo maar .. Heb nog veel pijn minder natuurlijk dan ik eerst had maar operatie pijn erg moe ben ik ook nog dus rust erg veel en gelukkig mag ik vandaag naar huis om veder te herstellen 💕💕💕echt bedankt iedereen heeft me goed gedaan al die berichten

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Iedereen bedankt voor de lieve berichten❤❤❤ ik ben niet echt instaat om ied ...
Ik voel je helemaal, vorige jaar maart ook een bbz gehad linker eileider verwijderd.. dus ik weet hoe het is om in jou schoenen te staan! Heel veel sterkte! 🤗

4 jaar geleden

Volg je eigen gevoel. Bij mijn vorige zwangerschap in aug 19 had ik elke dag bruin bloedverlies, na 1 week wist ik heeeeel zeker dat het niet goed was. Mn vriend dacht dat ik me te druk maakte omdat de echo er goed uitzag. Ik wist zeker dat het foute boel was, en 2 dagen later miskraam. Nu voel ik heel sterk dat alles goed zit, je weet het natuurlijk nooit maar ik denk dat je het zelf het beste aanvoelt..

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Dank je lieverd❤❤❤ vandaag gaat het beter met me wel nog veel pijn maar kom ...
Rust lekker uit en neem de tijd voor je zelf❤ Nogmaals veel beterschap en sterkte toegewenst lieverd😘

4 jaar geleden

Reactie op Lisa23

Ik voel je helemaal, vorige jaar maart ook een bbz gehad linker eileider ve ...
Bij mij is de linker ook weg maar ik heb gevoel dat die al tijd je ziek was zoals ze dat noemen

4 jaar geleden

Sterkte! Ik ben vorig jaar april geopereerd aan een cyste op mijn eierstok. Daarbij is mijn rechtereierstok helemaal verwijdert. Ik had verwacht dat zwanger worden langer zou duren maar ik was deze keer binnen 1 maand zwanger (vorige zwangerschap langer met 2 eierstokken). Dit was 1 van mijn vragen na mijn operatie dus vandaar dat ik het hier post (mocht het een angst bij je zijn..). Succes met het herstel. Het is een nare operatie! 🍀