147 Reacties

4 jaar geleden

Pff sterkte. Ook ik ben nu 5,5 week en heb in 13 miskramen achter de rug geen voltooide zwangerschap. En maar afwachten of dit wel goed komt. Altijd ziet alles er goed uit en dit en dat allemaal goed. Maar telkens gaat het fout ze weten het niet te vinden. Elke dag leef ik in angst, kijken als ik naar de toilet ben gegaan of er geen bloed zit. Overal heb ik pijn me buik,rug, benen. En ik hoor enkel maar maak je niet druk.😔. Sterke❤🙏🏽

4 jaar geleden

Reactie op Lauuu90

Sterkte! Ik ben vorig jaar april geopereerd aan een cyste op mijn eierstok. ...
Fijn om het nog eens bevestigd te krijgen en ben allang blij dat ik geholpen ben en geen pijn meer heb (nog wel van de operatie dat wel) en denk gewoon dat het zo moest zijn want voordat ik geopereerd werd voelde ik me heel vaak ziekjes en buikpijn

4 jaar geleden

In week 4 t/m week 6 kun je nog innestelingsbloedingen hebben, ben nu 5 weken en heb er ook last van (hoop ik), 12 maart eerste echo 🙌🏼

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

In week 4 t/m week 6 kun je nog innestelingsbloedingen hebben, ben nu 5 wek ...
Moet een innestellingsbloeding niet altijd voor je nod komen??

4 jaar geleden

Reactie op Marieke1110

Moet een innestellingsbloeding niet altijd voor je nod komen??
Nee, dat dacht ik dus ook altijd... 🤯

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

In week 4 t/m week 6 kun je nog innestelingsbloedingen hebben, ben nu 5 wek ...
Jeetjee, dat heb ik dus nooit geweten. Na bruine afscheiding vorige week woensdag mocht ik voor een echo komen (uitwendig) vruchtje zag er goed uit in de baarmoeder, maar alsnog zelfde avond helder rood bloed verlies & 3 dagen bruine smurrie. Toen twee dagen schoon en nu weer een inimini beetje bruinigheid... Ik vind dit ook rete spannend, hoop zo dat dit goed afloopt... Iemand van jullie ook ervaring hier mee?

4 jaar geleden

Reactie op EliseWiersma

Jeetjee, dat heb ik dus nooit geweten. Na bruine afscheiding vorige week ...
Jup ik heb dit helaas ook gehad. Liep niet goed af. Maar dat is inderdaad niet altijd zo natuurlijk! Als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen! Ik heb toen ook meerdere echos gehad omdat ik het echt niet vertrouwde..