5 weken zwanger en een klein beetje bloed verlies

ROOS-28
2 maanden geleden
Volgen
Hee hee girlss... Wie heeft dit ook mee gemaakt ik ben vandaag precies 5 weken en een uurtje geleden met plassen had ik met het afvegen een heel klein beetje rose bloed nu net weer geplast gelukkig geen klein beetje bloed meer gezien maar toch wel wat krampen gekregen onder in mijn buik een beetje trekkende gevoel ... Echo heb ik helaas pas 4 maart ....
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Linsche
2 maanden geleden
Ik heb daar ook last van. We zijn toevallig vandaag naar de verloskundige geweest voor een vroeg echo en hebben daar een kloppend hartje mogen zien, wat ons erg gerust stelt. Als je, je zorgen maakt of twijfelt bel naar de verloskundige die helpen je dan verder. Wij hebben de intake pas 2 maart. Zolang had ik niet kunnen wachten.
  • Rapporteren
ROOS-28
2 maanden geleden
Oww wat super fijn dat zal veel rust geven hoever ben jij nu als ik vragen mag ? Ik heb vandaag gebeld ze denken aan innestelings bloed nog ik heb verder nergens last van dus ze maken zich geen zorgen het heeft me wel gerust gesteld nu echt wachten tot 4 maart helaas we tellen elke dag af hihi
  • Rapporteren
MGK2020
2 maanden geleden
Reactie op ROOS-28
Oww wat super fijn dat zal veel rust geven hoever ben jij nu als ik vragen mag ? Ik heb vandaag gebeld ze denken aan innestelings bloed nog ik heb verder nergens last van dus ze maken zich geen zorgen het heeft me wel gerust gesteld nu echt wachten tot 4 maart helaas we tellen elke dag af hihi
Dat lijkt mij ook even schrikken zeg, maar dat kan heel goed innestelingsbloed zijn hoor :) Ik heb de eerste echo ook op 4 maart. Echt aftellen 🍀
  • Rapporteren
lsje88
2 maanden geleden
Reactie op Linsche
Ik heb daar ook last van. We zijn toevallig vandaag naar de verloskundige geweest voor een vroeg echo en hebben daar een kloppend hartje mogen zien, wat ons erg gerust stelt. Als je, je zorgen maakt of twijfelt bel naar de verloskundige die helpen je dan verder. Wij hebben de intake pas 2 maart. Zolang had ik niet kunnen wachten.
Hoeveel weken ben jij? Wij bij ons zeiden ze het niet te kunnen doen omdat het nog te vroeg was. Ben nu bijna 6 weken...
  • Rapporteren