Hoe kleden jullie de kinderwagen aan?
Ben vandaag wezen shoppen voor moltons/hoeslakens/lakens/dekens voor in de wieg en ledikant. Daarnaast heb ik een voetenzak voor de maxicosi. Nu schoot me ineens te binnen.. wat doe je in de kinderwagen?
Enkel een hoeslakentje en stop je de kleine in met een warme deken of ????
Ben benieuwd naar alle mogelijkheden en wat jullie hebben voor in de kinderwagen🤗
Ik heb deze besteld voor de winter en op wat warmere dagen pak ik denk ik g ...
Ik heb deze ook in 2 kleuren via Wish besteld voor in de kinderwagen. Heb ze al wel binnen. Zijn echt precies als op het plaatje! Lekker zacht en warm :)
Ik heb voor baby’s only gekozen. Heb hem nu in de maxi zitten maar kan hem ook gewoon in de kinderwagen zetten. Wat super belangrijk is om een matras beschermer te hebben voor het matrasje van je kinderwagen dat was ik namelijk vergeten.
Ik heb voor baby’s only gekozen. Heb hem nu in de maxi zitten maar kan hem ...
Deze heb ik ook🥰 alleen lijkt het mij irritant om de zak hele tijd te wisselen. Gezien deze nu een soort van vast zit in de maxicosi.. als ik haar wil overtillen moet ik eerst die hele zak eruit halen.. wil dus graag iets aparts voor in de kinderwagen
Ik heb deze Besteld .. ietsje anders dan onderstaande
NZ$ 12.14 26% Off | Sleepsack Baby Slaapzak Envelop Voetenzak Kinderwagen Gebreide Slaap Zak Pasgeboren Inbakeren Knit Slaap Zak
https://a.aliexpress.com/_dXtbscS
Hetzelfde als in de wieg. Hoeslaken, eventueel hydrofiel om spuug op te vangen. Lakentje en dan dekentje, en eventueel nog een kruik erbij. En daar gaat dan het dekje van de kinderwagen over.