19 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld voor de winter en op wat warmere dagen pak ik denk ik gewoon een wikkeldeken :)

5 jaar geleden

Reactie op MarijeK89

Ik heb deze besteld voor de winter en op wat warmere dagen pak ik denk ik g ...
Mooi! Van welk merk is dit?

5 jaar geleden

Reactie op Lorelei

Mooi! Van welk merk is dit?
Ik heb hem voor maar een paar euro op AliExpress besteld. Heb hem nog niet binnen dus ik weet niet of het wat is. Maar ben wel benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op MarijeK89

Ik heb deze ook in 2 kleuren via Wish besteld voor in de kinderwagen. Heb ze al wel binnen. Zijn echt precies als op het plaatje! Lekker zacht en warm :)

5 jaar geleden

Ik heb voor baby’s only gekozen. Heb hem nu in de maxi zitten maar kan hem ook gewoon in de kinderwagen zetten. Wat super belangrijk is om een matras beschermer te hebben voor het matrasje van je kinderwagen dat was ik namelijk vergeten.

5 jaar geleden

Reactie op najatxxx

Ik heb voor baby’s only gekozen. Heb hem nu in de maxi zitten maar kan hem ...
Deze heb ik ook🥰 alleen lijkt het mij irritant om de zak hele tijd te wisselen. Gezien deze nu een soort van vast zit in de maxicosi.. als ik haar wil overtillen moet ik eerst die hele zak eruit halen.. wil dus graag iets aparts voor in de kinderwagen

5 jaar geleden

Reactie op coco28

Deze heb ik ook🥰 alleen lijkt het mij irritant om de zak hele tijd te wiss ...
Begrijpelijk. ☺️

5 jaar geleden

Reactie op MarijeK89

Heb je de link hiervan

5 jaar geleden

Reactie op MarijeK89

Wat grappig die heb ik ook besteld en wacht ook tot hij binnen komt ..

5 jaar geleden

Ik heb deze Besteld .. ietsje anders dan onderstaande NZ$ 12.14 26% Off | Sleepsack Baby Slaapzak Envelop Voetenzak Kinderwagen Gebreide Slaap Zak Pasgeboren Inbakeren Knit Slaap Zak https://a.aliexpress.com/_dXtbscS

5 jaar geleden

Reactie op Nyn97

Heb je de link hiervan
Niet de link. Maar als je op AliExpress zoekt naar baby slaapzak, komt hij gelijk naar voren

5 jaar geleden

Bestel die warme deken niet via baby trends 4 ever. Zij dien aan drop shipping! Betaal je 30 euro en zij bestellen hem ook gewoon via alle express!

5 jaar geleden

Hetzelfde als in de wieg. Hoeslaken, eventueel hydrofiel om spuug op te vangen. Lakentje en dan dekentje, en eventueel nog een kruik erbij. En daar gaat dan het dekje van de kinderwagen over.

5 jaar geleden

Hier had ik hoeslaken hydrofiel een deken en soms nam ik de voeten zak ma dan voor in de kinderwagen als echt te koud was

5 jaar geleden

Ik heb een hoeslakentje, lakentje en een dekentje

5 jaar geleden

Reactie op Julie89

Ik heb een hoeslakentje, lakentje en een dekentje
Dekentje heb ik van de week bij de action gehaald voor €6. Is 100% kantoen dus niks mis mee. Hoeslaken en laken zijn van Joolz (de kinderwagen).

5 jaar geleden

Hij is zojuist binnen gekomen😊

5 jaar geleden

Reactie op MarijeK89

Heb je daar misschien een link van?☺️

5 jaar geleden

Reactie op JessicaRoosTim

Heb je daar misschien een link van?☺️
Ik kan even het linkje niet vinden. Maar als je op de site van AliExpress zoekt op ‘baby slaapzak’ komt hij vanzelf naar voren