6 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft ook 2 aardbeien vlekjes. Ze zeggen dat van zelf minder worden en of zelfs helemaal weg gaan
2 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft er een op haar been. Is natuurlijk een minder opvallende plaats, maar in ons geval was deze bij de geboorte vuurrood en nu is het een heel stuk minder fel. Het wordt dus minder. Verwijderen geeft vaak ook weer littekens dus dat kan ook erg zichtbaar blijven.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft er een op haar slaap. Hij is zeker minder heftig dan vorig jaar, maar nog wel duidelijk aanwezig. Ik zie het nog niet voor me dat hij binnen 2 jaar als ze op school zit helemaal weg is.. hier vragen kinderen inderdaad eigenlijk ook altijd wat het is of gaan ze er aan voelen. Ik wil er zeker wel wat aan gaan doen als hij over een jaar nog erg aanwezig is. Heb dan lang genoeg afgewacht. De dermatoloog gaf aan dat er tegenwoordig veel uitgevonden is voor de plekken.
2 jaar geleden
Reactie op Mopsje
Mijn dochter heeft er een op haar slaap. Hij is zeker minder heftig dan vor ...
Al gehoord dat het tegen 7jarige leeftijd verdwijnt maar misschien wil je niet zolang wachten, begrijp ik !
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft er een op haar ooglid. Is al heeel veel minder, nu licht rosé en nog een beetje dik.
Wij moesten ervoor naar de kinderarts ivm haar oog en besloten niets te doen. Die medicatie dat helpt het sneller te verminderen...die wil je liever ook niet.