10 Reacties

2 jaar geleden

De bibliotheken zijn nog open dus een paar leuke boekjes lenen?

2 jaar geleden

Welke activiteiten heb je al kunnen bedenken?

2 jaar geleden

Bibliotheek. Een kabouterwandelroute, speeltuin, afspreken met iemand met een kindje in dezelfde leeftijd?

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Welke activiteiten heb je al kunnen bedenken?
Hij kan nog niet lopen dus speeltuin met dit weer is niet top, verder spelen we met kussen op de grond dat vind het heel leuk overal op klimmen. Verfen, kleuren, koekjes bakken, boekjes lezen, naar het bos met de hond of afspreken met z'n neefje die 3 maanden ouder is.

2 jaar geleden

Reactie op Myriam35

Bibliotheek. Een kabouterwandelroute, speeltuin, afspreken met iemand met e ...
Kaboutwandelroute klinkt heel leuk. Ik ga kijken of we er 1 in de buurt hebben. Bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op xMMx

Kaboutwandelroute klinkt heel leuk. Ik ga kijken of we er 1 in de buurt heb ...
In Dronten (meer aan de kant van Kampen dan de kant van Lelystad) is een leuk kabouterbos. Maar ik weet niet of dat voor jou in de buurt is.

2 jaar geleden

Reactie op Myriam35

In Dronten (meer aan de kant van Kampen dan de kant van Lelystad) is een le ...
Woon in Den Haag dus is net iets te ver haha

2 jaar geleden

Reactie op xMMx

Woon in Den Haag dus is net iets te ver haha
https://kidzlab.nl/kabouterpad-van-staatsbosbeheer-28-op-een-rij/ Er zijn er 2 in zuid Holland

2 jaar geleden

Activiteiten thuis: Ballonnetje gooien, zingen en dansen, dierengeluiden nadoen in boekjes, blokjes op elkaar stapelen, poppenkast met knuffelberen, wanneer beschikbaar spelen met keukentje enzovoort

2 jaar geleden

Loopfietsje aanschaffen. Ik ga elke dag met m’n dochtertje die nog niet kan lopen lekker buiten fietsen. Kan ook bij natte gronden. Soms naar speeltuin fietsen om lekker te schommelen. Verder keertje zelf met haar naar de kinderboerderij gefietst, of inderdaad naar vrienden met kindjes