38 Reacties

6 jaar geleden

Hier nog niks, stuur alleen de mensen een kaartje die nu ook interesse tonen 🙈 dat zijn er niet zoveel meer hahaha

6 jaar geleden

Ik volg je post even. Ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie de adressen opslaan/bewaren Digitaal? Adressenboek? App? En hoe dan straks met het kaartje?

6 jaar geleden

Ik heb een excelbestand gemaakt voor ons trouwen, voor de trouwkaarten 4 jaar geleden. Die ga ik opschonen en aanvullen.

6 jaar geleden

Ik heb de lijst van onze bruiloft uitnodigingen nog ergens... Denk dat ik die gewoon aanhou voor zover het nog klopt (september 2019, zal vast niet al te veel veranderd zijn)

VRIEND

6 jaar geleden

Kaartje hadden wij al uitgezocht, vandaag een proefversie binnen gehad :)

6 jaar geleden

Reactie op DeniseFamke

Ik volg je post even. Ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie de adressen opslaa ...
Adressen opslaan deed ik via mailbook. Kan je ook delen met de vraag of mensen zelf even hun adres willen aanvullen. Maar niemand ziet die van iemand anders. Wel handig en je kan ze op etiketten laten printen

6 jaar geleden

Wij inderdaad ook de lijst van onze bruiloft :) die kunnen we mooi bijwerken. Gewoon een Excel bestand en dan samen gedeeld in Google drive, dus dan kun je er allebei in. Geboortekaartje nog niet aan begonnen

6 jaar geleden

Reactie op DeniseFamke

Ik volg je post even. Ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie de adressen opslaa ...
Heb een excellijstje gemaakt. En ga dat als het klaar is, uitprinten op van die etiketten stickers. Kan ik lekker plakken op de enveloppen tijdens mijn zwangerschapsverlof;-)

6 jaar geleden

Heb een excellijstje gemaakt. En ga dat als het klaar is, uitprinten op van ...
waar koop je die adres etiketten ?

6 jaar geleden

Wij zijn ook van de week begonnen met verzamelen en gaan binnenkort eens zitten voor het kaartje zelf

6 jaar geleden

Ik volg even 😅 Ben ook nog op zoek naar een systeem om mijn adressen op te slaan of eigenlijk te vragen aan iedereen 🙈 Nog niet getrouwd dus hier zal ik mijn adressenlijst van de kerstkaartjes moeten aanvullen 😅

6 jaar geleden

Wij zouden afgelopen vrijdag trouwen (nu gaan we in december) dus wij hebben super handig al alle actuele adressen

6 jaar geleden

Ik heb mijn enveloppen al gekleefd. Ik doe het online. Via avery. Nl die etiketten vind je overal en je kan uw adressen dan opslaan en afdrukken.

6 jaar geleden

Kaartjes besteld, en adressen opgeslagen op een worddocumentje, wij gaan ze de envoloppen schrijven. En we hebben er maar een stuk of 70. This het 2e kindje e dan doe je er zoiezo wat minder vind ik

6 jaar geleden

Jeetje wat is iedereen er rond de 20 weken al vroeg bij. Alle spullen zijn wel compleet. Maar wij zitten echt nog in het stadium die naam en kaartjes komen nog wel... 😳 Al zijn we met de naam gelukkig al een heel eind 😅

6 jaar geleden

Via www.mailbook.nl kan je heel makkelijk de adressen aan familie/vrienden vragen

6 jaar geleden

Je kan bij diverse sites wat gratis kaartjes opvragen, dat al wel gedaan en heb de adreslijst van ons trouwen nog. Verder nog niet mee bezig.

6 jaar geleden

Reactie op Wishful

Jeetje wat is iedereen er rond de 20 weken al vroeg bij. Alle spullen zijn ...
Haha nou wij ook hoor. Zijn er ook nog niet 100% uit met de naam en hebben de babykamer (24weken) ook nog niet af. Heb echt nog ruim 3,5 maand de tijd dus maak me niet zo druk. Die kaartjes heb je echt met een dag geregeld, wel handig als je de adressen alvast hebt maar goed die heb je ook snel genoeg verzameld.

6 jaar geleden

Reactie op baby88

waar koop je die adres etiketten ?
Weet ik niet, ik pak een paar velletjes van mn werk. Daar wordt het echt nooit meer gebruikt😁

6 jaar geleden

Wij hebben in een boekje alle namen en adressen opgeschreven die bij ons als eerste te binnen schoten. We vullen hem in de loop van de tijd nog aan, maar kwamen er wel achter dat we helemaal niet veel kaartjes gaan versturen 😂