38 Reacties
6 jaar geleden
Hier nog niks, stuur alleen de mensen een kaartje die nu ook interesse tonen 🙈 dat zijn er niet zoveel meer hahaha
6 jaar geleden
Ik volg je post even.
Ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie de adressen opslaan/bewaren
Digitaal? Adressenboek? App?
En hoe dan straks met het kaartje?
6 jaar geleden
Ik heb de lijst van onze bruiloft uitnodigingen nog ergens... Denk dat ik die gewoon aanhou voor zover het nog klopt (september 2019, zal vast niet al te veel veranderd zijn)
6 jaar geleden
Reactie op DeniseFamke
Ik volg je post even.
Ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie de adressen opslaa ...
Adressen opslaan deed ik via mailbook. Kan je ook delen met de vraag of mensen zelf even hun adres willen aanvullen. Maar niemand ziet die van iemand anders. Wel handig en je kan ze op etiketten laten printen
6 jaar geleden
Reactie op DeniseFamke
Ik volg je post even.
Ik ben erg nieuwsgierig hoe jullie de adressen opslaa ...
Heb een excellijstje gemaakt. En ga dat als het klaar is, uitprinten op van die etiketten stickers. Kan ik lekker plakken op de enveloppen tijdens mijn zwangerschapsverlof;-)
6 jaar geleden
Wij zijn ook van de week begonnen met verzamelen
en gaan binnenkort eens zitten voor het kaartje zelf
6 jaar geleden
Ik heb mijn enveloppen al gekleefd. Ik doe het online. Via avery. Nl die etiketten vind je overal en je kan uw adressen dan opslaan en afdrukken.
6 jaar geleden
Kaartjes besteld, en adressen opgeslagen op een worddocumentje, wij gaan ze de envoloppen schrijven. En we hebben er maar een stuk of 70. This het 2e kindje e dan doe je er zoiezo wat minder vind ik
6 jaar geleden
Via www.mailbook.nl kan je heel makkelijk de adressen aan familie/vrienden vragen
6 jaar geleden
Reactie op Wishful
Jeetje wat is iedereen er rond de 20 weken al vroeg bij. Alle spullen zijn ...
Haha nou wij ook hoor. Zijn er ook nog niet 100% uit met de naam en hebben de babykamer (24weken) ook nog niet af. Heb echt nog ruim 3,5 maand de tijd dus maak me niet zo druk. Die kaartjes heb je echt met een dag geregeld, wel handig als je de adressen alvast hebt maar goed die heb je ook snel genoeg verzameld.
6 jaar geleden
Reactie op baby88
waar koop je die adres etiketten ?
Weet ik niet, ik pak een paar velletjes van mn werk. Daar wordt het echt nooit meer gebruikt😁