Alcohol vermijden

Kimxxb
één maand geleden
Volgen
Ik zet het maar hier op omdat ik het nog niet met me vrienden kan delen. Net gingen wij gezellig eten bij ons vaste restaurant voor valentijnsdag. Bij binnenkomst champagne van het huis in onze handen geduwd, mijn man die van mij achter over geslagen. Daarna tijdens het eten een gratis fles van onze favoriete wijn gebracht door de eigenaar. Mijn man was vrij lam toen we het restaurant verlieten Jullie nog goede tips of ongemakkelijk situaties? 🙈😂
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
LittleNova
één maand geleden
Toen wij een etentje vorige week bij ons thuis organiseerde, deed ik voordat ze er waren ranja (heel licht) in een wijnglas. Leek net of ik aan een roseetje zat. Daar heb ik heel lang mee gedaan😂. Jouw man vond het vast niet erg om zich op te offeren😂
  • Rapporteren
MCvB
één maand geleden
😂 Ik drink sowieso nooit veel, dus dan valt het hopelijk minder op (maar aan die tip heb je nu niets meer!)... Zelf heb ik volgende week een bruiloft, waar ook mijn baas ene een hoop collega's zijn (die nog van niets weten). Niet alleen met alcohol maar vast ook met goed eten, het bruidspaar kennende. Gerookte zalm? Biefstukje of carpaccio? 😅 En dan moet carnaval nog beginnen!
  • Rapporteren
ANNIEANNIE
één maand geleden
Je kan altijd de smoes gebruiken dat je aan de antibiotica bent of dat je even een maandje alcoholvrij bent (is tegenwoordig erg hip).
  • Rapporteren
Kimxxb
één maand geleden
Eten met een vast menu zoals op een bruiloft is ook een uitdaging jaaa! Ik ben bang dat de meeste smoesjes bij mij niet gaan werken. Mijn man en ik zijn altijd heel open geweest in dat we al jaren bezig zijn met een ivf traject dus het moment dat ik nee zeg tegen een wijntje weet iedereen wel hoe laat het is. Ik ga maar vast wat met inlichten en in me komplot betrekken. Als het toch nog mis gaat zal ik ze het ook delen. Lief en leed.
  • Rapporteren
janiska
één maand geleden
Reactie op Kimxxb
Eten met een vast menu zoals op een bruiloft is ook een uitdaging jaaa! Ik ben bang dat de meeste smoesjes bij mij niet gaan werken. Mijn man en ik zijn altijd heel open geweest in dat we al jaren bezig zijn met een ivf traject dus het moment dat ik nee zeg tegen een wijntje weet iedereen wel hoe laat het is. Ik ga maar vast wat met inlichten en in me komplot betrekken. Als het toch nog mis gaat zal ik ze het ook delen. Lief en leed.
Hé hoi, Dat zelfde hadden wij gister ook. Ik heb de mensen gezegd dat we in een deel van het traject zitten waarbij we moeten leven alsof we al zwanger zijn dus daardoor geen alcohol. Vlees doorbakken enzv haha Geloof dat het werkte 😊
  • Rapporteren
2ndMAMA2be
één maand geleden
Zeggen dat je aan een anti antibioticakuur voor blaasontsteking werkt ook altijd goed ;)
  • Rapporteren
Lindor92
één maand geleden
Vanavond vier ik mijn verjaardag met vrienden. Heb een fles bessen leeg gegooid en daar ranja in gedaan. De ranja is iets lichter. Hopelijk merken mn vriendinnen het niet 🙈 de ranja meng ik dan op met seven up, hopelijk smaakt dat een beetje 🙈
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Reactie op MCvB
😂 Ik drink sowieso nooit veel, dus dan valt het hopelijk minder op (maar aan die tip heb je nu niets meer!)... Zelf heb ik volgende week een bruiloft, waar ook mijn baas ene een hoop collega's zijn (die nog van niets weten). Niet alleen met alcohol maar vast ook met goed eten, het bruidspaar kennende. Gerookte zalm? Biefstukje of carpaccio? 😅 En dan moet carnaval nog beginnen!
Wij gaan met carnaval een weekje weg, anders val ik ook gegarandeerd door de mand 😅
  • Rapporteren
Annemarie1985
één maand geleden
Ik vind het ook super lastig! Straks weekendje weg met me vriendinnen en dan gaan we ook nog eens heerlijk dineren in een wijnbar. Ben dan net 6 weken en de echo moet nog komen. Drink graag een wijntje dus val ook zo door de mand. Antibiotica smoes nog gebruikt net voor mijn eerste miskraam. Ben bang dat ze me niet meer geloven hahaha.
  • Rapporteren
Jessybelle
één maand geleden
Wij vandaag verjaardag bij ons thuis. Ik drink dan ook altijd wel een wijntje. Mijn man heeft groene ijsthee in een hugo fles gegoten.. Nu zorgen dat niemand anders die fles pakt😂
  • Rapporteren
KimRoermond
één maand geleden
Reactie op Jessybelle
Wij vandaag verjaardag bij ons thuis. Ik drink dan ook altijd wel een wijntje. Mijn man heeft groene ijsthee in een hugo fles gegoten.. Nu zorgen dat niemand anders die fles pakt😂
Je hebt ook hugo 0.0 of andere 0.0 opties
  • Rapporteren
somedaybebe
één maand geleden
Ik heb met de verjaardag van mijn vriend een bierflesje goed omgespoeld en daar gewoon water uit gedronken. Tussendoor een 'nieuw' biertje gehaald uit de keuken. Viel niemand op 😬
  • Rapporteren
Pinkeltje
één maand geleden
Wij gingen gisteren ook uit eten (met z'n 2) en ik heb gewoon aangegeven dat ik zwanger ben. Wij kregen ook gratis Cava maar die heb ik dus afgeslagen, wat ze natuurlijk begrijpen. Ik vind t juist handig in restaurants te vertellen dan kunnen ze rekening houden
  • Rapporteren
kiyuzumi
één maand geleden
Reactie op somedaybebe
Ik heb met de verjaardag van mijn vriend een bierflesje goed omgespoeld en daar gewoon water uit gedronken. Tussendoor een 'nieuw' biertje gehaald uit de keuken. Viel niemand op 😬
Slim
  • Rapporteren
KristinaE93
één maand geleden
Ik drink gewoon heel af en toe een wijntje hoor
  • Rapporteren
Jmt86
één maand geleden
Reactie op KristinaE93
Ik drink gewoon heel af en toe een wijntje hoor
Alcoholvrij? Zo niet, waarom als ik vragen mag?
  • Rapporteren