15 Reacties

2 jaar geleden

Ja onze dochter had neurofen vloeibaar toen ze geopereerd werd aan haar heupen. Werkte wel goed bij haar. Gaat op gewicht. Mag je alleen niet te lang gebruiken, maar een paar dagen

2 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Ja onze dochter had neurofen vloeibaar toen ze geopereerd werd aan haar heu ...
Ah, thanks!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft er een hekel aan door het vele ziek zijn, oorontstekingen etc. Ik gebruik al vanaf 6 maanden sinaspril, die is gewoon vloeibare pcm en geen gevecht/gedoe meer met zetpillen 🤞🏼

2 jaar geleden

Hier al sinds een hele tijd de kauwtabletten. Werken erg goed, hij eet het op als een snoepje.

2 jaar geleden

Bedenk me nu dat ik overgestapt ben met de vitamine naar kauwtabletten, omdat vloeibaar een drama was. Ik heb toen ook geen vloeibare pcm geprobeerd...iets met wrs ook drama.

2 jaar geleden

Heeel veel vaseline op doen voor je hem inbrengt. Neurofen is nu weer een andere soort pijnstiller ( hoort tot de NSAIDS) en wordt op een andere manier afgebroken/ kunnen ook schadelijker zijn en zouden echt minder vaak gebruikt moeten worden

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu sinaspril kauwtabletten. Die vindt hij lekker dus geen drama meer met zetpillen.

2 jaar geleden

Wij gebruiken de vloeibare sinaspril. Kind vindt t erg lekker (hmmm roze drankje) en lijkt sneller te werken dan zetpillen

2 jaar geleden

Reactie op Fro

Heeel veel vaseline op doen voor je hem inbrengt. Neurofen is nu weer een a ...
Kregen wij speciaal voorgeschreven naast paracetamol (in België) bij verdenking van breukje in teen. Dus zou dat inderdaad niet als alternatief gebruiken nee. Werkte wel goed trouwens 😉

2 jaar geleden

Sinaspril kauwtabletten werken hier goed! Ze eet het tot nu toe als een snoepje, terwijl zetpillen en vloeibare pijnstillers drama zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Ellesssa

Wij gebruiken de vloeibare sinaspril. Kind vindt t erg lekker (hmmm roze dr ...
Die is alleen sneller uitgewerkt toch? Zetpil na zes uur, siroop na 4?

2 jaar geleden

Reactie op LauraLau

Die is alleen sneller uitgewerkt toch? Zetpil na zes uur, siroop na 4?
Vloeibaar 3 tot 6 en zetpil 6 tot 8 uur dacht ik. Zetpil werkt na ongeveer een uur, Vloeibaar na een half uur. Maar helemaal zeker ben ik niet

2 jaar geleden

Wij gebruiken al een aantal maanden gewoon kinderparacetemol. (Ivm vele ziek zijn). Die breek ik door een eet ze weg. Ze bijt ze door en helpt prima.

2 jaar geleden

Reactie op DdWL

Wij gebruiken al een aantal maanden gewoon kinderparacetemol. (Ivm vele zie ...
Kruidvat merk gewoon. Voor kinderen vanaf 1 jaar geloof ik.

2 jaar geleden

De werktijd bij een zetpil en vloeistof is hetzelfde. (PCM 6u, nurofen 8u). In België word zelfs eerder siroop aangeraden dan een zitpil, aangezien je dat beter kan doseren.