38 Reacties

4 jaar geleden

Hoii! Ik heb deze aangeschaft bij mijn eerste zwangerschap. En toevallig vandaag geprobeedd maar niks kunnen horen... nou ben ik een beetje gefrustreerd.. ik ben nu rond 6 weken +

4 jaar geleden

Reactie op xsedefmelek

Hoii! Ik heb deze aangeschaft bij mijn eerste zwangerschap. En toevallig ...
Probeer jezelf niet gek te maken. De kans dat je dan al iets hoort is erg klein. Dat wil niet zeggen dat het niet goed is. Rond de 14 - 16 weken is t advies bij die van mij. Dan is t hartje zeker te vinden. De ervaring leert me dat rond 10 weken dit bij mij ook al lukte, vandaar mn poging. Maar maak je niet druk. De kindje zit nu nog lekker diep weggestopt achter je schaambot en is hard aan t groeien.❤❤

4 jaar geleden

Vandaag toevallig geprobeerd met 9+3. En ja hoor.. in de verte hoorde wij ons kruimeltje. ❤ Wat een heerlijk gevoel! Met de vorige zwangerschap ook gebruikt en altijd het hartje kunnen vinden.

4 jaar geleden

Reactie op Cataleya1988

Vandaag toevallig geprobeerd met 9+3. En ja hoor.. in de verte hoorde wij o ...
Super fijn hè? Die bevestiging ❤

4 jaar geleden

Welk merk daarvan gebruiken jullie? Zag dat er meerdere zijn

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Welk merk daarvan gebruiken jullie? Zag dat er meerdere zijn
Ik heb de luvion angelsounds. Die is niet duur en werkt top. Je kunt t qua prijs zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Monny89

Super fijn hè? Die bevestiging ❤
Ja echt heel fijn! Ik ben in oktober bevallen van ons doodgeboren dochtertje en ik ben nu best vaak gespannen en bang. Hoe fijn is het dan om zelf thuis naar het hartje te luisteren. Dan kan ik er weer even tegenaan. 😊😇

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Welk merk daarvan gebruiken jullie? Zag dat er meerdere zijn
Wij hebben deze:

4 jaar geleden

Reactie op Cataleya1988

Ja echt heel fijn! Ik ben in oktober bevallen van ons doodgeboren dochtertj ...
Ik snap je 10000000%! Hier in november 2019. Alle echo's kunnen goed zijn, maar zodra ik naar huis ga begint de onzekerheid weer. Dus dit is echt een uitkomst.

4 jaar geleden

Reactie op Monny89

Ik snap je 10000000%! Hier in november 2019. Alle echo's kunnen goed zijn, ...
Wow wat toevallig! Heftig zeg! 😭 Wat een uitkomst is dit dan he! Sommige mensen zeggen.. Ja, zo maak je jezelf helemaal gek, maar ik denk dat dit ons enorm kan helpen.

4 jaar geleden

Reactie op Cataleya1988

Wow wat toevallig! Heftig zeg! 😭 Wat een uitkomst is dit dan he! Sommige m ...
Precies. Dan denken ze dat maar lekker, maar mij geeft t rust. En zo hoef ik ook niet de gyn te bellen als ik stress heb. (Voel me dan mega opgelaten omdat ik bang ben een zeur te zijn.) Ik heb de kleine nu gehoord, zal dit ook echt niet de hele dag doen en ook niet iedere dag. Maar op momenten van spanning of angst zeker wel. Daar is t tenslotte voor, om het hartje te beluisteren.

4 jaar geleden

Reactie op Monny89

Precies. Dan denken ze dat maar lekker, maar mij geeft t rust. En zo hoef i ...
Juist! Heb je toch een beetje de regie in eigen handen en ben je niet constant afhankelijk van de gynwacoloog of verloskundige.

4 jaar geleden

Reactie op Cataleya1988

Wij hebben deze:
Ik heb dezelfde als jij cataleya1988, maar vanaf wanneer hoorde jij het hartje?

4 jaar geleden

Reactie op Nonaline

Ik heb dezelfde als jij cataleya1988, maar vanaf wanneer hoorde jij het har ...
Hoi Nonaline, Ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd en na een beetje zoeken het hartje gehoord. Ik ben vandaag 9+3. Hoever ben je?

4 jaar geleden

Reactie op Cataleya1988

Hoi Nonaline, Ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd en na een beetj ...
Ik ben nu 6,5 week zwanger... dus ik ben heel benieuwd wanneer ik het hartje zal horen

4 jaar geleden

Heb er meteen 1 besteld verwacht m morgen spannend

4 jaar geleden

Reactie op chantalmarschal

Heb er meteen 1 besteld verwacht m morgen spannend
Leuk!!

4 jaar geleden

Ik heb zojuist de Luvion Angelsounds besteld. Hopelijk geeft dit ons iets meer rust. Afgelopen november bevallen met 18 weken van ons eerste kindje. Hij bleek net na de 14 weken controle overleden te zijn.. Dus 3 á 4 weken rondgelopen met het idee dat er niets aan de hand was, omdat m'n lichaam ook niets aan gaf. Hebben nu wel vaker een controle. Maar hoe fijn is het om je zelf gerust te kunnen stellen als je even twijfelt of het hartje wel klopt. Ik hoop dat dit werkt🍀

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Ik heb zojuist de Luvion Angelsounds besteld. Hopelijk geeft dit ons iets ...
Precies! Het is een enorme rollercoaster. En zwanger zijn na zoiets is nooit meer hetzelfde. Ik hoop dat deze zwangerschap goed mag gaan en je een gezond kindje in de armen kunt sluiten.

4 jaar geleden

Reactie op Monny89

Precies! Het is een enorme rollercoaster. En zwanger zijn na zoiets is nooi ...
Dank je, heel lief. Jou niets minder gewenst!!