19 Reacties

3 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste kind geen verdere voedingskleding gedaan. Als het niet bevalt kan je altijd nog extra kleding halen.

3 jaar geleden

Bij h&m heb je ook wat grotere maten in voedingskleding. Ook niet zo duur

3 jaar geleden

Reactie op Mvthul

Bij h&m heb je ook wat grotere maten in voedingskleding. Ook niet zo du ...
Het nadeel, hier bij de h&m hebben ze het niet in de winkel dus moet ik sowieso bestellen. Vind het fijner gewoon even in de winkel te kunnen passen😅

3 jaar geleden

Nooit behoeft aan gehad. Ik had wat tweedehands voedingsshirts liggen, maar ik vond het ondingen met dat gefrunnik door een gat om "discreet" te voeden. Ik vond voeden altijd veel makkelijker om gewoon mijn shirt wat omhoog te doen. Dus geen jurkjes of strakke bloezen met knoopjes. Ik kan me wel voorstellen dat als je een kleine cupmaat hebt het fijner is om bovenlangs via een lage hals te voeden, maar met grotere cupmaat is shirt omhoog sneller en makkelijker dan voedingskleding. Goede voedingsbh's zijn daarentegen wel onmisbaar; laat je een goed passend model aanmeten in de speciaalzaak, anders kan je bij knelling een borstontsteking riskeren. Die voedingsbh's zijn ook tijdens de zwangerschap al fijn omdat ze wat meerekken.

3 jaar geleden

Ik heb wat zwangerschaps/voedings kleding, maat XL, maar mijn cup F gaat daar bij de meeste niet 'doorheen' passen om voeding te geven. Bloesjes lijken me handiger

3 jaar geleden

Reactie op MemValerie

Het nadeel, hier bij de h&m hebben ze het niet in de winkel dus moet ik ...
Haha ik bestel altijd gewoon online 2 verschillende maten, kan ik passen wanneer het mij uitkomt. Ik heb altijd in de winkels dat ik misgrijp op de maat die ik dan net weer nodig heb😅

3 jaar geleden

Heb ik opzicht nooit gedaan altijd tshirts aangehad of een trui en een ondertruitjes van zeeman die rekken mooi mee bij de hals dus als mijn tshirt omhoog doe is mijn buik nog wel bedekt

3 jaar geleden

Ik heb vorige week bij de Lidl voedingshemdjes meegenomen. Verder nog niets aangeschaft omdat ik het ook niet zo goed weet.

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige kind van die hele rekbare hemdjes van de Hema gehaald. Je trui omhoog en hemdje naar beneden, werkt prima!

3 jaar geleden

Reactie op Lies20

Nooit behoeft aan gehad. Ik had wat tweedehands voedingsshirts liggen, maar ...
Heb je nog een goede tip voor een speciaalzaak? Ik heb een wat grotere maat en vind het zoeken naar een fatsoenlijke voedingsbh echt vreselijk...

3 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Heb je nog een goede tip voor een speciaalzaak? Ik heb een wat grotere maat ...
Dat probleem kwam ik dus ook al tegen🙈

3 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Heb je nog een goede tip voor een speciaalzaak? Ik heb een wat grotere maat ...
De anita bh's gaan tot vrij grote cupmaten. Die kun je bij de livera (of hunkemoller, 1 van de 2) krijgen. Helaas dan niet veel keuze.

3 jaar geleden

Ik vind het vaak wel handiger, zeker in de winter wil je niet half bloot zitten. Vind alleen de meeste voedingskleding zo saai of tuttig. Alternatief is los shirt met daaronder een voedingshemd. Die van de h&m zijn wel fijn. Dan zit je niet half bloot, en kun je makkelijk voeden. Ik voedt ook wel met gewone hemden en shirts door de kraag naar beneden te doen, maar merk wel dat de kraag daardoor toch wat losser aan het worden is, dus dat is zeker niet ideaal.

3 jaar geleden

Ik heb de voedingstops (met spaghetti bandjes) van Bonprix. Die vallen ruimer en zitten heel fijn. Ik zit vaak qua bovenkleding maat op M/L. Bij de Bonprix shirts draag ik 36/38. En zij hebben ook grotere maten weet ik. Daarnaast voedingsbh's van de H&M. Ik heb wel ook wat voedingsnachthemden gekocht voor s'nachts. Voor de rest kijk ik het even aan.

3 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Heb je nog een goede tip voor een speciaalzaak? Ik heb een wat grotere maat ...
Superbra met een echte winkel anders Lace, Brastop of Bravissimo. Nog geen merken geprobeerd dus daar heb ik nog geen tips over. Verder zie ik in mijn omgeving wel speciale kleding, zelf heb ik nog even om de keuze te maken.

3 jaar geleden

Ik heb vorige zwangerschap geïnvesteerd in twee goede voedi gsbh's van Anita en ben daar nog steeds heel blij om. Ik had een paar voedingsshirts van de Prenatal, dat vond ik in het begin wel fijn als ik in het openbaar discreet wilde voeden. Later maakte het mij niks meer uit en gewoon altijd een stretchhempje onder je trui werkt net zo goed, trui omhoog en geen blote buik te zien 😄

3 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Heb je nog een goede tip voor een speciaalzaak? Ik heb een wat grotere maat ...
Kijk ook eens naar het merk Hot Milk (vreselijke naam, I know). Daar heb ik ze van gekocht. Hebben grote cups en grote omvang maar ook bijv grote cups met kleine omvang (heb ik namelijk). Ik ben heel erg blij met de mijne, zitten super en blijven ook mooi in de was!

3 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Heb je nog een goede tip voor een speciaalzaak? Ik heb een wat grotere maat ...
Naron in Breda heeft fantastische service, en die vermaken ook een gewone bh tot voedingsbh voor je als de voedingsbh's toch niet goed zitten. Wel even bellen voor je gaat om te dragen wat ze in de winkel hebben om te passen, anders kunnen ze wat voor je klaar leggen. Bravissimo in Engeland is vergelijkbaar qua service, maar dat is nu wat lastiger om even te gvaan passen ;) Als je online graag shopt kan dat ook bij Naron en Bravissimo, maar ook Lace uit Duitsland of Chilly in Hilversum. Annadiva in Nijmegen heeft ook grotere maten maar niet de grootste. Merken als Anita vond ik niks, hele slechte pasvorm, zeker voor kleine omvang/grote cup. Ik zweer ook bij deze derde zwangerschap bij de Freya Pure voedingsbh omdat deze zacht is en toch voldoende steun geeft, maar dat is dus heel persoonlijk. De Hot Milk bh's heb ik helaas nooit gepast.

3 jaar geleden

Reactie op Lies20

Naron in Breda heeft fantastische service, en die vermaken ook een gewone b ...
Bravissimo is top idd! Ik hou ook van Freya, draag normaal gesproken niets anders 😄 Heb alleen de voedingsbh nooit geprobeerd.