6 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een peugeot 206, en heb voor de oudste (autostoel groep 1) een stoel bij de hema gekocht omdat die niet veel ruimte in beslag neemt

5 jaar geleden

Word wel echt afgeraden om je kindje vanaf 6 maanden al met de rij richting mee te vervoeren. Wij hebben de nuna rebl die kan je vanaf 4 maanden gebruiken maar dat is een draai stoel en zitten ze dus nog achterste voren. Ik geloof dat je ook een maxicosi base heb die je met een autogordel bevestigd. Dan klik je daar de maxi cosi op.

5 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Word wel echt afgeraden om je kindje vanaf 6 maanden al met de rij richting ...
Ja zo een draaistoel zoek ik inderdaad... veiligheid vind ik het belangrijkste... als het niet lukt om iets veilig en toch praktisch te vinden wordt het een nieuwe auto, maar eerst toch eens nadenken of we die kost niet enkele jaren kunnen uitstellen 馃構

5 jaar geleden

Je kan altijd bij de babywinkel langsgaan, daar kunnen ze je adviseren over welke opties er zijn. Wij hebben een draaibare autostoel die vanaf de geboorte tot een aantal jaar mee kan, die zit nu vast met isofix maar volgens mij kan die ook met de autogordels bevestigd worden. (Merk Ding, gekocht bij MamaLoes babyshop)

5 jaar geleden

De ANWB website heeft een vergelijking van ongeveer alle auto stoeltjes die te koop zijn. Kunt selecteren voor voor- of achteruit, voor gordel of isofix, en het is allemaal getest op hoe veilig ze zijn. Ik heb verder geen tips voor welk auto stoeltje je zou moeten kopen. Wij hebben zelf geen auto, wel een stoeltje voor als we een auto huren of met familie meerijden. Maar met isofix dus.

5 jaar geleden

Cybex!