32 Reacties

5 jaar geleden

De Maxi-Cosi coral is ook helemaal veilig zónder isofix. :)

5 jaar geleden

Volgens mij kunnen de meeste wel gewoon met gordel vast Ik heb de easybase, lijkt op de isofix allee past de easybase in elke auto want die maak je vast met de gordel ipv die 'haken'

5 jaar geleden

Reactie op bir94

De Maxi-Cosi coral is ook helemaal veilig zónder isofix. :)
Maar waarom zou je een duurdere maxicosi kopen die geschikt is voor isofix en aan de nieuwe isize voldoet? Isize veiligheidsstandaard telt alleen als je gebruik maakt van de isofix.

5 jaar geleden

Wij hebben een maxicosi cabrio fix gekocht. Ook veilig en geschikt voor autogordel.

5 jaar geleden

Isofix is niet bepaald beter ☺️ Het is vooral makkelijker, gaat sneller en je bent zeker dat je autostoel perfect staat.

5 jaar geleden

Wij hebben geen isofix aangeschaft voor ons 1ste kindje, nu zwanger van de 2de en doen dat nog steeds niet. Vond het prima te doen om de maxi cosi met de auto gordel vast te maken.

5 jaar geleden

Volgens consumentenbond is maxi cosi pebble plus beste autostoeltje om zonder isofix te gebruiken. Kan uiteraard ook met isofix. Is vooral makkelijker. En je kan de autostoel niet fout neerzetten.

5 jaar geleden

Genoeg auto stoeltje die veilig zijn zonder isofix zal naar de winkel gaan en je laten informeren

5 jaar geleden

De maxicosi peble plus gebruiken wij zonder isofix hele fijne stoel!

5 jaar geleden

Pebble plus

5 jaar geleden

Met gordel idd de pebble plus :)

5 jaar geleden

Ik heb de maxi cosi tinca. Die kan zowel vastgemaakt worden met de driepuntsgordel als met de isofix. Vaak kan je dat in de omschrijving van het product lezen. Als het goed is kunnen de meeste autostoelen met isofix ook met autogordel vastgemaakt worden.

5 jaar geleden

Bijna alle autostoeltjes kan je ook gewoon met de gordel vast zetten. Mijn man en ik hebben.beide een auto maar hebben gekozen voor 1 isofix plaat. Met zijn auto doen we grotere afstanden en daar hebben we de plaat in. In mijn auto gaat het prima met de gordel. Wijbhebben een uppababy.

5 jaar geleden

Je kunt veel info halen uit de anwb test. Je kunt overigens kijken of isofix in te bouwen is.

5 jaar geleden

Ja hoor wij hebben bij onze 1e ook gewoon de gordel gebruikt en is ook gewoon veilig!!

5 jaar geleden

Bij ons in de winkel werd meermaals herhaald dat een isofix niet sowieso veiliger is dan je zitje vastmaken met de gordel... wij hebben 1 auto met isofix en 1 zonder.. wij zijn voor de maxi cosi rock gegaan

5 jaar geleden

Wij hadden de maxi cosi peble met family fix. Als vervolg stoeltje kun je dan de pearl doen. Bevalt ons heel goed en de peble kan ook gewoon met gordel. Was voor ons wel handig als ze bij de oma's en opa's was 😉

5 jaar geleden

Wij hebben ook een maxi cosi pebble gekocht. Deze is zowel met als zonder isofix te gebruiken. In ons geval dus voor onze beide auto’s geschikt. Succes met je zoektocht!

5 jaar geleden

Ik heb 4 jaar lang de maxi cosi pebbel gebruikt zonder isofix en dat gaat prima en is hartstikke veilig.. kan echt gewoon hoor! (Vond t wel een beetje jammer dat wij er na 4 jaar achterkwamen dat ik toch gewoon isofix had in de auto hahaa)

5 jaar geleden

Wij hebben deze is zowel met als zonder isofix te gebruiken. De gordel eromheen is net zo veilig.